Markkinoinnin tutkinto
London School of Design and Marketing (PT)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Portugalin kieli, Espanja, Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
30 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 11 385 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 3 450,00 puntaa tasoa kohden (3 tasoa). Hakemus: £180.00
Johdanto
Olemme online-oppilaitos, joka on saatavana kolmella kielellä (englanti, espanja ja portugali), jotka sijaitsevat Lontoossa, mutta verkko-oppilailla, jotka ovat saatavilla ympäri maailmaa.
Miksi tutkinto markkinoinnissa?
Globaalissa aikakaudella ja valtakunnallisella kilpailukykyisyydellä yritysten on erotuttava toisistaan ja hankittava erikoistuneita henkilöresursseja. Tämä tarve lisää kysyntää korkeasti koulutettujen ammattilaisten kanssa kehittyneitä markkinointitaitoja, vahvoja ongelmanratkaisutaitoja sekä strategista ja luovaa ajattelua.
Lontoon kauppakorkeakoulun markkinointiaste on merkittävä edistysaskele urasi, ja antaa sinulle kolme päätyökalua:
Tieto: hankkia vankka tietämys käsitteistä, työkaluista, malleista ja käytännöistä;
Taidot: kyky luoda, suunnitella, toteuttaa ja johtaa onnistuneita hankkeita;
Asenne: keskeisten henkilökohtaisten ominaisuuksien, kuten strategisen ajattelun, metodologian, autonomian, joustavuuden ja itseluottamuksen kehittäminen.
LSDM Marketing Degree on yksinomaan verkossa, ja se on saatavana englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Lontoon muotoilun ja markkinoinnin koulu
Missä intohimo tulee ammattiin
tiedekunta
Tiedekunta koostuu pätevistä, kokeneista ja arvostetuista opettajista. Tohtorintutkinnon akateemisen koulutuksen lisäksi he esittävät konsolidoituja ammattiurheita, jotka yhdistävät akateemisen osan työmarkkinoille.
Tutor Center
LSDM-opiskelijoita seurataan viikoittain Tutor Centerin kautta, joka koostuu tiimistä, jotka ovat erikoistuneet markkinointiin maisteritason koulutuksella ja todistetulla monivuotisella kokemuksella. Tutor Center on myös saatavilla englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Rakenne
Markkinoinnin tutkinto on 100% verkossa, joka on suunniteltu oppimiseen opiskelijoiden saatavuuden mukaan ilman kiinteää aikataulua. Eli LSDM-opiskelija määrittää, milloin ja mihin pääsee sisältöön, sekä arviointityöhön. Vain lopulliset asiakirjat ja yksi-one-esitykset aikataulutetaan tiettynä ajankohtana ja ne välitetään LSDM-opiskelijoille ajoissa.
Noin 36 kuukautta LSDM-opiskelijat ovat suorittaneet kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon, joka on yliopiston luovan taiteen (UCA) akkreditoitu, yksi Yhdistyneen kuningaskunnan korkeimmista erikoistuneista yliopistoista.
- Opetusmenetelmät:
- Opettanut englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi;
- Enintään 3 yksikköä samanaikaisesti ja yksi lopullinen projekti;
- Yksikön sisältö on asynkroninen ja järjestetty viikoittain;
- Tutor-keskus toimii opiskelijan tukena ja vuorovaikutuksena;
- Online-resurssit (esim. Luennot, seminaarit ja keskustelut, opetusohjelmat ja istunnot, palautetta, foorumeiden ja online-keskusteluryhmien helpottaminen, käytännön harjoitukset).
Galleria
Opetussuunnitelma
kurssin yleiskatsaus
Johdanto
Markkinoinnin tutkinto on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat hankkia uusia markkinointitaitoja ja -taitoja edistäen johtamis- ja markkinointiratkaisuja ja ehdotuksia. Kurssi asettaa strategisen ja luovan ajattelun markkinoinnin johtamisen eturintamaan tarjoamalla LSDM -opiskelijoille tietoa ja ymmärrystä liiketoimintaympäristöjen markkinointikäytännöistä. Sen korkean käytännön komponentin avulla LSDM -opiskelijat voivat luoda puitteet markkinoinnin johtamisstrategioille, prosesseille sekä analysointi- ja arviointitekniikoille.
Taitojen oppiminen
Markkinoinnin tutkinto valmistaa ammattilaisia markkinoinnin ja johtamisen eri aloille tarjoamalla edistyneitä, kattavia, koordinoituja ja viimeisimmän tieteen ja teknologian kehityksen tukemia. LSDM Marketing Degree -kurssisuunnitelma kehitettiin ja jaettiin kolmeen eri vaiheeseen:
Vaihe 1
Kurssin ensimmäistä vuotta vastaavan ensimmäisen vaiheen tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa ja ymmärrystä käsitteistä, työkaluista ja malleista sekä vastaavista keskinäisistä suhteista markkinoinnin tietämyksen avainalueilla. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijoiden odotetaan pystyvän määrittelemään liiketoiminnan käsitteet ja markkinoinnin hallintaan liittyvät ongelmat sekä soveltamaan tutkimusvälineitä ja -menetelmiä. Yleensä kehitetään seuraavia taitoja:
Syvä ymmärrys markkinointikonseptista, sen ulottuvuudesta ja sen merkityksestä nykymaailmassa;
Nykyisten hallintamallien integrointi ja ymmärtäminen DDA -trilogian (diagnoosi, päätös, toiminta) perusteella;
Perustuu vakaaseen diagnoosiin, mahdollisuuksien ikkunoiden tunnistamiseen;
Diagnoositasapaino ja markkinointistrategia;
Strategioiden kalibrointi ja päätöksenteko, tavoitteiden esittäminen, segmentointi, keskittyminen, paikannus ja markkinointiyhdistelmä;
Toimintasuunnitelmat keskittyivät toteutusperiaatteisiin, joiden tarkoituksena on tyydyttää yksilöitä ja organisaatioita, mutta jotka ovat sopusoinnussa ympäristön ja yrityksen tavoitteiden kanssa.
Vaihe 2
Kurssin toista vuotta vastaavan toisen vaiheen tavoitteena on tarjota LSDM -opiskelijoille taitoja, jotka auttavat heitä suunnittelemaan, johtamaan ja toteuttamaan aiemmin hankittuihin tietoihin sovellettuja projekteja. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijat kehittävät tutkimustaitojaan ja voivat rakentaa raportteja tiedoista, ideoista, johtopäätöksistä ja/tai suosituksista, laatia laadukkaita esityksiä, käyttää tilastollisia työkaluja tietojen keräämiseen, analysointiin ja tulkintaan, tarttua kehitysmahdollisuuksiin ja kokeilla uusia ajatuksia ja käyttäytymistä.
Vaihe 3
Kolmannessa vaiheessa, joka vastaa kurssin kolmatta vuotta, pyritään lujittamaan aiemmissa opetussuunnitelmissa saatuja tietoja ja edistymään itseluottamuksella, realismilla ja yrittäjyydellä. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijat kehittävät lopullisen kurssiprojektinsa seuraavien taitojen avulla:
Joustavuus: kyky hallita erilaisia projekteja ja näkökulmia;
Itseluottamus: luottamus omaan osaamiseen ja suoritukseen;
Realismi: objektiivisen arvion tekeminen omista kyvyistäsi;
Yrittäjyys: kyky kehittää ja myydä idea, tuote tai liiketoiminta;
Avoin mieli: kansainvälinen ajattelu, ennakoivan käyttäytymisen kehittäminen.
Uramahdollisuudet
Vastaanottajat ja ammatilliset näkymät
Markkinoinnin tutkinto on suunnattu opiskelijoille, ammattilaisille, johtajille ja yrittäjille, joilla on kunnianhimo tai vakiintunut ura markkinointialalla. Markkinoinnin tutkinto -opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä viestintävirastoissa, yrityksissä eri myynti- tai tuote- tai palvelukehityksen aloilla, markkinatutkimuksissa, digitaalisessa markkinoinnissa ja mainonnassa ottamalla vastaan muun muassa markkinointipäälliköitä, mainoksia, markkinointipäälliköitä, yrityksiä .