MSc strateginen markkinointi
London School of Planning and Management
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 - 18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 7 950 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Maksu maksetaan kuukausittain, neljännesvuosittain tai puolivuosittain
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Hanki oivalluksia markkinoinnin maailmasta ja sen eettisistä ja yhteiskunnallisista vaikutuksista.
Opiskelet perusteellisesti markkinoinnin ydinalueita, mukaan lukien markkinatutkimus, ostajien käyttäytyminen, brändäys ja analytiikka.
Katat myös suunnittelun, luovuuden ja innovoinnin periaatteet sekä maailmanlaajuisen markkinoinnin hallinnan. Tämän tutkinnon onnistunut suorittaminen kehittää oppijoiden strategista markkinoinninhallintaa, kuluttajakäyttäytymistä ja brändäystaitoja sekä kykyä keskittyä organisaation strategian toteuttamisen vaatimuksiin.
Keskeiset tosiasiat
- Täysin tunnustettu ja maailmanlaajuisesti hyväksytty tutkinto.
- Kurssimme on tärkein ja suunniteltu nykypäivän yritysten tarpeiden ja vaatimusten mukaisesti ympäri maailmaa.
- Etuna opiskelemalla työssä, milloin ja missä tahansa, saat kustannusetua ja saman tutkinnon, joka annetaan yliopiston kampuksen kokopäiväisille opiskelijoille.
- Helppoja ja edullisia maksusuunnitelmia
Miksi valita tämä LSPM ?
- Pätevyytesi tunnustetaan ja hyväksytään kaikkialla maailmassa.
- Opetussuunnitelmamme auttaa sinua kehittämään kriittistä ajattelua, poikkeuksellista johtamistietoa ja kulttuurista tietoisuutta.
- Koe online-opiskelu kuin koskaan ennen tarkoitukseemme rakennetuilla älykkäillä oppimistyökaluilla, jotka antavat sinulle mahdollisuuden opiskella milloin ja missä tahansa.
- Ole osa lahjakkaiden liike -elämän opiskelijoiden eliittiryhmää ja kehitä arvokas ja vaikutusvaltainen maailmanlaajuinen verkosto LSPM verkkoyhteisön avulla.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
MSc Strategic Marketing koostuu kuudesta pakollisesta yksiköstä ja väitöskirjatyöstä, yhteensä 180 opintopistettä.
Pakolliset yksiköt
Vaihe 1 (tason 7 tutkintotodistus - 120 op)
- Nykyaikaiset kysymykset ja markkinoinnin periaatteet (20 op)
- Kuluttajakäyttäytyminen ja markkinaviestintä (20 op)
- Digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointi (20 op)
- Nykyaikaiset haasteet ja strateginen markkinointi (20 op)
- Strateginen tuotemerkin hallinta (20 op)
- Markkinointitutkimusprojekti (20 op)
[Vaiheen 1 onnistunut loppuun saattaminen johtaa vaiheeseen 2]
Vaihe 2 (yliopisto-vaihe)
- Väitösprojekti
[Vaiheen 2 onnistunut suorittaminen johtaa yliopiston tutkintotodistukseen]
Arviointi ja todentaminen
Palkinnon myöntävä elin arvioi kaikki tämän pätevyyden piiriin kuuluvat yksiköt sisäisesti. Pätevyyteen viitataan perusteella, joka perustuu kaikkien määriteltyjen oppimistulosten saavuttamiseen.
Saavuttaakseen yksikön "hyväksynnän" opiskelijoiden on esitettävä todisteet siitä, että he ovat saavuttaneet kaikki oppimistulokset ja täyttävät kaikkien arviointiperusteiden määrittämät standardit.
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille markkinoinnin ja brändäyksen taidot ja ymmärrys, jotka sopivat hyvään strategiseen päätöksentekoon organisaatioiden kilpailuedun ylläpitämiseksi.
Oppijat hankkivat tietoa integroidun lähestymistavan kautta markkinoinnin teorian, brändäyksen ja kuluttajakäyttäytymisen sekä digitaalisen viestinnän hallinnan ja käytännön kautta reaaliaikaisen toiminnan avulla.