
Koulutuksen maisteri (Med)
Dubai, Arabiemiirikunnat
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 2 150 *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* maksut yhteensä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Master of Education on kaksivuotinen tutkimuspohjainen ohjelma. Teknologian ja markkinoiden kilpailun lisääntyessä jatkuvasta koulutuksesta ja innovaatioista on tullut välttämättömyys organisaatioiden toimeentulolle. Ohjelma on suunniteltu edistämään Malesian ja muiden maiden koulutusalan kykyjä nykypäivän tietoon perustuvan talouden edellyttämällä tavalla.
Ihanteelliset opiskelijat
Ohjelma on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat valmistautua uraan kouluttajana.
Ohjelman tulos
Ohjelman suorittamisen jälkeen oppijat osaavat:
- Soveltaa ja integroida nykyisiin tutkimuskysymyksiin liittyvää tietoa tietyillä tutkimusalueilla
- Käytä tutkimustekniikoita hankkiaksesi, tulkitaksesi ja laajentaaksesi koulutustietoa opintoalueilla
- Osoita kykyä kommunikoida, johtaa ja työskennellä yhdessä uuden tiedon rakentamisessa
- Syntetisoi kehittynyttä tietoa ja osallistu ongelmanratkaisuun ja tieteellisiin taitoihin
- Osoita kykyjä ja taipumuksia toimia sitoutuneina ammattikasvattajina oppimisyhteisöjen rakentamisessa tulevaisuuteen
- suunnitella ja tehdä tutkimusta ammattimaisesti ja eettisesti; ja
- Kehitä jatkuvasti, asteittain ja kumulatiivisesti tietosanakirjamaista yleistietoa ja erilaisia yksilöllisiä kykyjä ja mahdollisuuksia.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman moduulit:
- Tutkimusmenetelmät 1
- Tutkimusmenetelmät 2
- Opinnäytetyön ohjelma
Opetussuunnitelmat
1. Tutkimusmenetelmät 1
Tämä moduuli tarjoaa kattavan kuvan koulutukseen liittyvistä tutkimusmenetelmistä ja kokeellisista asetelmista. Lisäksi moduuli keskittyy myös tarjoamaan käytännön ymmärrystä useista tilastollisista työkaluista, joita käytetään tietojen analysoinnissa. Painopiste on sen tietämisessä, milloin eri testejä käytetään, mitä ne mittaavat ja miten tuloksia tulkitaan. Aiheisiin kuuluu myös ohjelmistojen käyttö kirjallisuuden etsinnässä ja tutkimuspapereiden kirjoittamisessa.
Moduulin suorittamisen jälkeen oppijat osaavat:
- Kuvaile keskeiset käsitteet, jotka todennäköisesti sisällytetään minkä tahansa tutkimusmenetelmän suunnitteluun
- Arvioi tutkimussuunnitelma, tiedonkeruu, tietojen analysointi, hypoteesin testi
- Tutkia erilaisia tutkimustekniikoita, jotka ovat ominaisia tietyille osaamisalueille
- Valmistele projektiehdotus, järjestä ja suorita tutkimus sekä kirjoita tutkimusraportti ja opinnäytetyö
Moduulin sisältö:
A. Tutkimuksen perusteet
- Tietokysely ja tutkimus
- Henkilökohtainen tyyli ja kyselykulttuuri
- Tutkimusosaaminen ja näkökulmat
B. Kirjallisuuden tarkastelu
- Tutkimusprosessin vaiheet
- Kirjallisuuskatsaus ja sosiaalistaminen
C. Tutkimusmenetelmät
- Tutkimuksen tyypit
- Tutkimuksen suunnittelu
- Kokeelliset ja kvasikokeelliset mallit
- Kvalitatiivinen, kvantitatiivinen ja sekamenetelmätutkimus
D. Tutkimusesite
- Tutkimusesitteen pääpiirteet
- Tutkimusesitteen kirjoittaminen
2. Tutkimusmenetelmät 2
Tämä moduuli antaa opiskelijoille tarvittavat tiedot asianmukaisten tutkimusmenetelmien soveltamisessa tutkimukseensa. Tässä moduulissa käsiteltyjä tutkimusmenetelmiä ovat kvantitatiiviset, kvalitatiiviset ja sekamenetelmät.
Moduulin suorittamisen jälkeen oppijat osaavat:
- Ymmärtää ja kehittää kykyä soveltaa tutkimusmenetelmien tietämystä makro- ja mikro-liiketoimintaan ja johtamiseen liittyvissä kysymyksissä
- Suunnittele, toteuta ja arvioi asianmukaisia tutkimusmenetelmiä
- Kehittää ja soveltaa tutkimusmenetelmiä tutkimusongelmien analysoimiseksi ja tulkitsemiseksi.
Moduulin sisältö:
A. Kvantitatiivisten tutkimusten suunnittelu
- Kvantitatiivisten lähestymistapojen tyypit
- Kvantitatiivisen tutkimusprosessin vaiheet
- Kvantitatiivisen tutkimuksen eettiset kysymykset
B. Kvantitatiivisten tietojen analyysi
- Kvantitatiivinen tiedonkeruu
- Kokeellinen suunnittelu
- Kyselyn suunnittelu
- Kyselyn kehittäminen ja testaus
C. Tietojen analysointi
- Kuvailevat tilastot
- Päättelevät tilastot
- Tilastolliset tekniikat suhteiden tutkimiseen
- Tilastolliset tekniikat ryhmien vertailemiseksi
D. Kvalitatiivinen tutkimusmenetelmä
- Laadullisen tutkimuksen yleiskatsaus
- Taustalla olevat filosofiat
- Laadullisen tutkimuksen strategiat
- Tapaustutkimus
- Maadoitettu teoria
- Fenomenologia
- Toimintatutkimus ja etnografia
- Kvalitatiivinen tietojen tulkinta ja analyysi
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Kielten didaktiikan maisterin tutkinto varhaiskasvatuksessa ja perusopetuksessa
- Online
Maisterin tutkinto matematiikan opetuksessa toisen asteen ja ylioppilastutkinto
- Logroño, Espanja
- Online
Maisterin tutkinto kehittämisen koulutustarpeiden huomioimisesta
- Online Mexico