Brändi- ja identiteettisuunnittelu
Masters Design Lab
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 7 250 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Tämä 12 kuukauden ohjelma opettaa sinulle brändäyksen ja identiteettisuunnittelun olemuksen. Ensin opit graafisen suunnittelun perusteet, väriteorian, typografian, sommittelun, taittosuunnittelun ja osallistut studiotunneille. Sen jälkeen siirryt jatkokursseille yhteensä 25, mukaan lukien: Brändäys, tarinankerronta, copywriting, mainonta, julistesuunnittelu, markkinointi ja paljon muuta. Valmistuttuasi hankit vahvan identiteetin ja brändäyksen suunnitteluominaisuudet, pystyt luomaan logoja, bannereita ja julisteita. Suunnittele markkinointimateriaalia ja paljon muuta.
Miksi Masters Design Lab ?
- Opi maailman parhailta suunnittelijoilta. Tiedekuntamme sisältää palkittuja, kokeneita ja aktiivisia suunnittelijoita. Tiedekunnan jäsenet on suunniteltu yrityksille, kuten BBC, Vodafone, Unilever, NYU, NEXT ja monet muut.
- Omistettu tiedekunta jokaiselle kohortille – Jokaisella kohortilla on päämentori, johon voit ottaa yhteyttä päivittäin. Suunnittelumentori auttaa sinua kaikissa kysymyksissäsi ja varmistaa, että saat kaiken irti jokaisesta kurssista.
- Opi missä tahansa – Masters Design Lab on sijaintiagnostikko, emmekä veloita Kanadan tai Yhdysvaltojen ulkopuolella olevilta opiskelijoilta lisämaksua. Maksut ovat kaikki samat. Kaikki tunnit ovat verkossa, ja niissä on sekoitus suoria ja valmiiksi tallennettuja oppitunteja.
- Ammattimainen oppimisympäristö – Ohjelmamme on vaativa. Se perustuu johdonmukaiseen aikajanaan ja asetettuihin määräaikoihin. Oppilaiden osallistuminen livetunneille on pakollista, mikä on erittäin tärkeää todellisen palautteen saamiseksi opettajilta ja ikätovereilta.
- Jatkuva palaute ja mentorointi – Oppimissuunnittelu vakavan kritiikin ja palautteen kautta on erittäin hyödyllistä. Suunnittelu on prosessi, jota on opittava ja jalostettava.
- Livetunnit – Haluamme sinun uppoavan todelliseen yhteistyöhön perustuvaan suunnittelukokemukseen. Live-tuntiemme avulla voit kuunnella ja tulla kuulluksi ja oppia arvokkaita oppitunteja opettajalta ja kollegoilta matkan varrella.
- Ainutlaatuinen opetussuunnitelma – Opetussuunnitelmamme on erinomainen. Olemme suunnitelleet ohjelmia, jotka opettavat mielestämme modernin suunnittelijan tärkeimpiä taitoja. Yhdistä se henkilökohtaiseen mentorointiimme, mestarikursseihin ja ympärivuotisiin studiokursseihin, ja olemme varmoja, että voit toteuttaa suunnitteluunelmasi. Muista kuitenkin, että tämä ohjelma ei ole kaikille. Sinun on tehtävä lujasti töitä pysyäksesi perässä.
- Yli 25 kurssia - Emme ole pidättäytyneet luomalla 25 kurssiohjelman, joka sisältää vain suunnitteluohjelmassamme opetettuja kursseja, kuten The Business of Design.
Galleria
Opetussuunnitelma
Suhtautumisemme muotoilukoulutukseen eroaa muista muotoilukouluista. Emme vain opeta perustavanlaatuisia suunnittelutaitoja, vaan myös kuinka soveltaa niitä tosielämän projekteihin, liiketoimintaympäristöihin, tiimitehtäviin ja muuhun. Ohjelmamme ylittää ja varustaa sinut olennaisella. Opetamme sinulle taitoja, jotka täydentävät suunnittelijan uraa ja jotka antavat sinulle etua, kuten tehokkaan kopion luomisen. Maailmanluokan suunnittelijoiden ohjauksessa olet ainutlaatuisen valmis menestymään valmistumisen aikana.
Tämä 25 kurssin ohjelma on tarkoitettu pyrkiville graafisille suunnittelijoille, jotka haluavat sukeltaa syvälle brändäyksen, identiteetin ja muotoilun maailmaan. Tässä yhden vuoden tutkintotodistuksessa opit kaikki suunnittelun, tarinankerronnan, tekstinkirjoittamisen ja jopa verkkosivustojen rakentamisen perus- ja edistyneet käsitteet WordPressin avulla. Tässä ohjelmassa luot AZ:lta brändäysprojektin, joka sisältää markkinatutkimuksen, yritysidentiteetin luomisen ja tuotannon.
Tämä ohjelma on hieno ihmisille, joilla ei ole taustan taustaa ja jotka haluavat ottaa vakavan askeleen muotoilumaailmaan ja työskennellä graafisena suunnittelijana.
Kaikkiin ohjelmiin sisältyy erityisiä studio-luokkia, live-tunteja, käytännön projekteja ja mentorointia.
Kurssit tässä ohjelmassa
(25 kurssia - 5 studiokurssia + 4 työpajaa):
Illustrator, Johdatus graafiseen suunnitteluun, väriteoria, Graafisen suunnittelun studio A (logosuunnittelu), graafisen suunnittelun studio B (taittosuunnittelu), graafisen suunnittelun studio C (julistesuunnittelu), graafisen suunnittelun studio D (mainonta) graafisen studion suunnittelun E (brändäys) ), Graafisen suunnittelun historia, suunnittelukritiikki, portfolio, Photoshop, typografia, ruudukot ja asettelut (InDesign), luova ajattelu, valokuvaus, sävellys, tekstinkirjoitus, graafisen suunnittelun historia B, markkinointi ja strategia, teksti ja kuva, tarinankerronta, brändäys, WordPress, lopullinen projekti.
Työpajat sisälsivät: T-paitasuunnittelu, Brand Alignment, Design-konsepti ja Design sosiaaliseen mediaan.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Muotoilua on kaikkialla, ja graafisilla suunnittelijoilla on nyt enemmän kuin koskaan mahdollisuuksia harjoittaa intohimoaan ja ansaita elantonsa luomalla kauniita ja merkityksellisiä malleja.
Yksi graafisen suunnittelun parhaista asioista on, että voit tehdä sen missä tahansa. Voit työskennellä etätiimin jäsenenä tai yksin matkustaessasi tai istuessasi suosikkikahvilassasi. Sinulla on myös mahdollisuus valita markkinarako, olipa kyseessä brändäys, interaktiivinen suunnittelu, liike ja video, mainonta, pakkaus tai muut erikoisalat.
Lisäksi graafisilla suunnittelijoilla on paljon työllistymisvaihtoehtoja:
- Sisäinen suunnittelija – Suuret yritykset (olivatpa sitten huipputekniset tai eivät) luottavat voimakkaasti graafiseen suunnitteluun. Yrityksillä, kuten Googlella, Facebookilla ja jopa Coca-Colalla, on suuret graafisen suunnittelun osastot, jotka tuottavat kaiken heidän markkinointimateriaalinsa.
- Studio- tai toimistosuunnittelija – Studiot ja toimistot työskentelevät eri asiakkaiden kanssa. Joskus asiakkaat palkkaavat toimiston yksittäiseen projektiin, ja joskus se on pitkäaikaista, ylläpitäjään perustuvaa sitoutumista. Työskentely studiossa tarkoittaa työskentelyä useiden asiakkaiden kanssa erilaisissa projekteissa. Toimistot vaihtelevat ja voivat erikoistua mihin tahansa mainoksista brändäys- tai liikesuunnitteluun.
- Freelance-suunnittelija – Monet suunnittelijat haluavat olla freelancereita. Freelancerina voit päättää missä, milloin ja kenen kanssa työskentelet. Se vaatii kuitenkin myös verkostoitumista ja itsesi mainontaa, jotta pääset hankkeisiin, joita haluat työstää. Kun maineesi kasvaa, saatat haluta avata studiosi ja palkata muutaman henkilön auttamaan sinua.
- Työsi myynti verkossa – Jotkut suunnittelijat luovat tilauksesta erilaisia printtejä, t-paitoja tai paperituotteita ja myyvät niitä verkossa Etsyn kautta, gallerioissa tai verkkosivuillaan. Jos työsi on tarpeeksi mielenkiintoista ja saat seuraajia, pääasiallinen tulonlähteesi voi tulla suunnitelmistasi.
- Startup-yrityksen avaaminen tai siihen liittyminen - Jokainen start-up, varsinkin digitaalinen, tarvitsee suunnittelijan osaksi tiimiä, joka suunnittelee digitaalisen tuotteen ja markkinointimateriaalit.
- Sekoita kaikki – Voit olla talon sisäinen suunnittelija, joka johtaa myös Etsy-kauppaasi!
Hyvälle graafiselle suunnittelulle on aina kysyntää. Digitaalisten tuotteiden, kuten verkkosivustojen, sovellusten, pelien ja sosiaalisen median laajeneminen tarkoittaa, että graafinen suunnittelu tulee vain entistä halutummaksi ajan myötä.