MasterPhDLawKandidaattiMBAHealthcareCourses
Keystone logo
MIA Digital University Maisteri verkkomarkkinoinnissa, brändäyksessä ja merchandisingissa - englanti
MIA Digital University

Maisteri verkkomarkkinoinnissa, brändäyksessä ja merchandisingissa - englanti

Online Spain

12 Months

Englanti

Täysaikainen, Osa-aikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

EUR 3 900 / per year

Etäopiskelu

Johdanto

Digitaalinen markkinointi on keskeinen osa yrityksen globaalia strategiaa, jonka on muutettava tapaa lähestyä markkinoita ja asiakkaita. Digitaalinen ympäristö tarjoaa uusia ja tehokkaita kanavia kommunikoida potentiaalisten asiakkaiden kanssa ja yritykset vaativat hyvin jäsenneltyä digitaalista markkinointisuunnitelmaa ymmärtääkseen ja ennustaakseen kuluttajien käyttäytymistä. Master in Web Marketing, Branding and Merchandising on kattava verkko-ohjelma, joka tarjoaa laajan yleiskatsauksen digitaalisen markkinoinnin maisemasta ja digitaalisten teknologioiden käytöstä monimutkaisten tietojen analysointiin, markkinoiden tutkimiseen ja tehokkaiden suhteiden luomiseen asiakkaiden kanssa brändäyksen ja verkkomarkkinoinnin avulla. politiikkaa. Teoreettisen osan jälkeen opiskelija osallistuu erilaisiin käytännön toimiin ja tehtäviin, joiden avulla he ymmärtävät digitaalisen sisällön ja markkinointistrategioiden käyttöä yrityksen tavoitteiden mukaisesti.

Keskeiset alueet

  • Markkinoinnin perusteet
  • Brändäys (brändin arkkitehtuuri, tuotemerkki, pakkaus jne.)
  • Verkkokaupan ja verkkokauppapaikat
  • Tuote- ja palveluinnovaatio
  • Jakelukanavat
  • Myynnin hallinta
  • Yritystiedot Systema
  • Kuluttajakäyttäytyminen
  • Sosiaalisen median markkinointi
  • Digitaalisen markkinoinnin strategia ja suunnittelu

Ohjelma on Euroopan korkeakoulutusalueen mukainen virallinen eurooppalainen maisterintutkinto, jonka arvo on 60 op.

Maisteri on kaksoistutkinto UDIMA -Universidad a Distancia de Madridissa, joka on Espanjan ensimmäinen verkkoyliopisto, jonka Espanjan opetusministeriö on akkreditoinut. Kaikki maisterintutkinnon suorittaneet opiskelijat saavat kaksoistutkinnon MIA Digital University ja UDIMAsta .

152901_logos.png

Täysin online-opintomalli

Maisteriin voi osallistua kokonaan verkossa MIA University Campus -verkkoalustan kautta, josta löydät videot - professorien tallentamat tunnit, webinaarit reaaliajassa, kun sinulla on mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa ikätovereidesi ja ohjaajien kanssa, tapaus tutkimukset ja muu opinto- ja arviointimateriaali. Verkko-oppimateriaali sisältää:

  • Videotunteja ja opetusmateriaalia saatavilla online-MIA-alustalla 24/7 eri laitteilla (PC, älypuhelimet, tabletit)
  • Power-point-esityksiä, joissa on yhteenveto alustalle ladattavien videotuntien pääsisällöstä
  • Syvällinen sisältö eri moduulien pääaiheista
  • Artikkelit ja tapaustutkimukset kurssia koskevista aiheista
  • Interaktiivinen arviointi, testit ja tapaustutkimukset, jotka opiskelijoiden on ratkaistava
  • Verkkoseminaarit reaaliajassa ja keskustelufoorumeilla
  • Lopullinen projektityö kehitettiin akateemisen johtajan koordinoinnilla

Seuraava otto

  • Kesälukukaudella 24.4.2023 ja 22.5.2023
  • 14.9.2023 syyslukukaudelle

Ohjelman tulos

Uramahdollisuudet

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Apurahat ja rahoitus

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä