Digitaalisen markkinoinnin analytiikan online-lyhytkurssi
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Cambridge, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
6 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 2 800
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Integroi uusimmat digitaalisen markkinoinnin mittaukset, analyysit ja teknologia markkinointistrategiaasi.
Digitaaliset teknologiat ovat muokanneet markkinointia, mikä on johtanut dramaattiseen muutokseen sen tiedon laadussa ja määrässä, jota voimme tallentaa, käyttää ja analysoida. Tämä tiedon lisääntyminen antaa yrityksille mahdollisuuden ymmärtää paremmin kuluttajamalleja ja reagoida niihin. Se kuitenkin lisää myös tarvetta kehittää markkinointitoiminnan mittaamista, suunnittelua ja toteutusta. Yritykset tarvitsevat ammattitaitoisia ammattilaisia, joilla on valmiudet varmistaa optimaalinen sijoitetun pääoman tuotto (ROI) markkinointikuluille ja tarjota arvokkaita näkemyksiä, jotka edistävät parempaa asiakaspalvelua.
MIT Sloan Digital Marketing Analyticsin online-lyhytkurssi kertoo, kuinka voit hyödyntää mittauksia ja analyyseja markkinointistrategiasi digitaalisessa puolella. Markkinointianalytiikkaan keskittyen arvioit tekoälyn, koneoppimisen ja ennakoivan mallinnuksen uusimpia sovelluksia, jotka auttavat lisäämään kampanjoiden sijoitetun pääoman tuottoprosenttia.
Verkkokoulutus, joka erottaa sinut muista
Tämä MIT Sloan -verkkoohjelma toimitetaan yhteistyössä verkkokoulutuksen tarjoajan GetSmarterin kanssa. Liity kasvavaan maailmanlaajuisten ammattilaisten yhteisöön ja hyödynnä mahdollisuutta:
- Kehitä uutta osaamista ja ansaitse arvokasta tunnustusta kansainvälisestä yliopistovalikoimasta kokonaan verkossa ja omassa aikataulussasi.
- Nauti personoidusta, ihmisten välittämästä verkko-oppimiskokemuksesta, joka tukee sinua jokaisessa vaiheessa.
- Koe joustava mutta jäsennelty lähestymistapa verkkokoulutukseen, kun suunnittelet oppimistasi elämäsi ympärille viikoittaisten virstanpylväiden saavuttamiseksi.
Miksi valita GetSmarter?
GetSmarter, powered by 2U, on verkko-oppimisen asiantuntija, jolla on yli 10 vuoden kokemus huippuluokan online-lyhyiden kurssien kehittämisestä maailman johtavilta yliopistoilta ja laitoksilta. 2U tukee meitä potentiaalisi vapauttamisessa elämää muuttavan oppimisen kautta mukaansatempaavan ja koskettavan kokemuksen avulla.
Tarjoamme markkinavetoisia kursseja, jotka antavat työskenteleville ammattilaisille asiantuntemusta, jota tarvitaan taitojen parantamiseen, uudelleenkouluttamiseen tai täysin uuden uran aloittamiseen. Datalähtöisen lähestymistavan avulla analysoimme tulevia taitovaatimuksia ja varmistamme, että kaikki kurssit vastaavat tähän tarpeeseen. Varmistamme, että johtavat yliopistot ja instituutiot ovat asiantuntijaoppaitasi ja henkilöstömme, teknologiamme ja resurssimme moottorisi – yhdessä voimme tehostaa enemmän kuin vain koulutusta, vaan tehostaa potentiaaliasi.
Ihanteelliset opiskelijat
Onko tämä kurssi sinulle?
Digitaalinen media ja markkinoinnin analytiikkatyökalut ovat muuttaneet perinteistä markkinoinnin teoriaa ja käytäntöä tehden tästä kurssista arvokkaan kaikille alalla työskenteleville tai markkinoinnin uralle pyrkiville. Tämä MIT Sloan School of Management markkinointianalytiikan online-ohjelma on suunniteltu antamaan sinulle mahdollisuus kuroa umpeen analyyttisen tietämyksen ja digitaalisten taitojen puutteita. Jos olet mukana markkinoinnin alalla, tämä verkkokurssi auttaa täydentämään asiantuntemustasi ja tarjoaa mahdollisuuden uran kasvuun tai lisätä houkuttelevuuttasi mahdollisten työnantajien silmissä. Jos omistat pienyrityksen, tämän online-ohjelman tavoitteena on auttaa kehittämään kykyäsi tuottaa myyntiä ja parantaa tuloja. Tämän ohjelman tarkoituksena on myös vahvistaa vakiintuneiden markkinoinnin ammattilaisten data-analytiikkataidot, joilla on MIT Sloan -digitaalinen suorittamistodistus.
Ohjelman tulos
Kävelet pois kanssasi:
- Työkaluja kattavan digitaalisen markkinoinnin optimointistrategian kehittämiseen markkinointikampanjaa varten, mukaan lukien ennakoivan mallin luominen analytiikkatyökalujen avulla.
- Mahdollisuus hyödyntää viimeisintä kehitystä data-analytiikan, digitaalisen mainonnan ja ennakoivan mallinnuksen parissa digitaalisen markkinoinnin tavoittavuuden lisäämiseksi ja sijoitetun pääoman tuottoprosentin optimoimiseksi.
- Syvällinen ymmärrys integroidun markkinoinnin arvosta ja siitä, kuinka digitaalisia kanavia voidaan hyödyntää markkinointikulujen optimoinnissa.
Opetussuunnitelma
Tämän online-ohjelman aikana työskentelet seuraavien moduulien läpi:
- Moduuli 1: Digitaalisen markkinoinnin kanavayhdistelmän ymmärtäminen
Hanki käsitys erilaisista digitaalisista kanavista, jotka ohjaavat markkinointikuluja, ja digitaalisen markkinoinnin integroidusta luonteesta. - Moduuli 2: Integroidun digitaalisen markkinoinnin toteuttaminen
Hanki kokemusta ja tietoa tietyistä saatavilla olevista digitaalisen markkinoinnin analytiikkatyökaluista ja käytä näitä työkaluja kampanjan tehokkuuden tulkitsemiseen. - Moduuli 3: Ennakoivan analytiikan ja ennakoivan markkinoinnin ymmärtäminen
Ymmärrä ennakoivan analytiikan merkitys ja sen rooli digitaalisen markkinoinnin kanavissa. - Moduuli 4: Tietojen tulkitseminen ennustavaa mallintamista varten
Ymmärrä, mitä ennakoivan mallin luomiseen sisältyy, ennen kuin otat nämä ennustavat analytiikkatekniikat käyttöön digitaalisissa markkinointikanavissa. - Moduuli 5: Sijoitetun pääoman tuoton (ROI) optimointi
Työskentele markkinointikampanjatietojen kanssa useissa kanavissa ja opi optimoimaan tiettyjä markkinointistrategioita optimaalisen suorituskyvyn ja sijoitetun pääoman tuottoprosentin saavuttamiseksi. - Moduuli 6: Integroidun digitaalisen markkinoinnin tulevaisuus: video, mobiili ja tekoäly
Tutustu tekoälyn ja koneoppimisen nykyisiin ja tuleviin sovelluksiin digitaalisessa markkinoinnissa sekä video- ja mobiilimarkkinoinnin kärjessä.
Huomaa, että moduulien nimet ja niiden sisältö voivat muuttua kurssin kehityksen aikana.
Hallitse aikaasi
GetSmarterin oppimismalli on suunniteltu auttamaan sinua työskentelevänä ammattilaisena parantamaan taitojasi tinkimättä työ- ja perhevelvollisuuksista. Kurssityö on jaettu viikoittaisiin, hallittavissa oleviin, purentakokoisiin moduuleihin, joiden määräaikoja on lisättävä ja jotka on suunniteltu auttamaan sinua vauhdittamaan itseäsi kurssin aikana ja antamaan sinulle jalkatilaa työskennellä silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.
Jokaisen moduulin alussa sinulle esitetään kurssin sisältö ja suorittamiseen tarvittavat tehtävät. Sinulla on myös pääsy menestysneuvojaasi, joka auttaa sinua hallitsemaan aikaasi ja tukee sinua mahdollisissa hallinnollisissa tai teknisissä kysymyksissä.
Galleria
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Hakeudu työnantajan apuun
Parantamalla taitojasi ja toimialaasi, sinulla on vaikutus organisaatiosi menestykseen. Miksi et pyytäisi pomoasi auttamaan sinua rahoittamaan opintojasi, jos sillä on vaikutusta liiketoiminnan tapaan?
Aiemmista opiskelijoistamme 37 prosenttia on saanut taloudellista tukea työnantajaltaan. Voit myös pyytää apua.
Jos olet oppimis- ja kehityspäällikkö tai osallistut organisaation koulutukseen ja osaamisen kehittämiseen, voit pyytää tietoa yritystarjonnastamme GetSmarter for business -sivultamme.