Master of Science in Digital Marketing
Neapolis University Pafos Distance Learning
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online Cyprus
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 000 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Digitaalisen markkinoinnin maisterin tavoitteena on edistää opiskelijoiden ammattitaitoa maailmassa, jossa organisaatiot ja yritykset kohtaavat monimutkaisia ongelmia, kun samalla se pyrkii edistämään opiskelijoiden kriittistä ja huippuluokan ajattelua nykypäivän haasteissa ja digitaalisen markkinoinnin tutkimustrendeissä. Digitaalisen markkinoinnin ala kehittyy nopeasti ja markkinoiden tarve ammattilaisille, joilla on nykyaikainen tiedonhallintatyökalusarja. Tässä määrin digitaalisen markkinoinnin maisterin tavoitteena on varustaa opiskelijat kriittisen analyysin ja ajattelun työkaluilla ja tekniikoilla korkean ammattitason mukaan. Lisäksi digitaalisen markkinoinnin maisteri pyrkii edistämään opiskelijoiden tutkimustaitoja soveltamaan niitä tosielämän tilanteissa.
Tarkemmin sanottuna digitaalisen markkinoinnin MSc pyrkii yhdistämällä sekä teoreettista tietoa että käytännön lähestymistapoja:
- Ohjaa oppilaita tulevien muutosten läpi ja valmista heidät kykenemään luomaan kasvua markkinoinnissa, jota uusi tekniikka jatkuvasti häiritsee,
- Tarjoa opiskelijoille digitaalisesti keskittynyt näkökulma markkinointiin ja näkemys siitä, miten uusia digitaalisia kanavia voidaan käyttää markkinointistrategioissa,
- Tarjoa opiskelijoille laaja arviointi kolmella keskeisellä alalla, a) markkinoinnin perusteet, b) digitaalisen markkinoinnin menetelmät ja c) innovaatio ja yrittäjyys,
- Varusta opiskelijat analyyttisiin ja tutkimusvälineisiin, jotta he voivat tehdä tiukkaa tutkimusta ja soveltaa tutkimushankkeita tosielämän tilanteissa,
- Kehitä ammattilaisia korkeatasoisiin ammatillisiin standardeihin nykyaikaisen digitaalisen markkinoinnin alalla.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opetus-, oppimis- ja arviointimenetelmät
Maisterin opetusmenetelmä sisältää yhdistelmän luentoja, opetusohjelmia, seminaareja, tenttejä, projekteja, esityksiä, tehtäviä, tapaustutkimussovelluksia ja itsenäistä tutkimusta. Lisäksi se on suunniteltu tarjoamaan akateeminen kokemus, joka ylittää perinteisen luokkahuoneen, jossa tiedonkulku tapahtuu ensisijaisesti ohjaajalta opiskelijalle. Digitaalisen markkinoinnin päällikön tarkoituksena on, että jokainen osallistuja osallistuu koko luokan koulutukseen osallistumalla aktiivisesti oppimismenettelyyn. Digitaalisen markkinoinnin maisteri noudattaa opiskelijakeskeistä strategiaa, joka perustuu erilaisten aktiivisten oppimistekniikoiden yhdistelmään, jonka tarkoituksena on upottaa tosielämän skenaariot maisterin toiminnan ytimeen, ja samalla tutkimuskeskeisen strategian avulla digitaalisen markkinoinnin maisteri pyrkii varustamaan opiskelijat soveltavilla tutkimustaidoilla. Digitaalisen markkinoinnin maisteriksi ilmoittautuneiden opiskelijoiden on välttämätöntä oppia aktiivisen opetuksen ja oppimisen avulla yhdistelmä tekniikoita, joissa yhdistyvät tosielämän ja tutkimuksen näkökohdat, jotta voidaan luoda ammattilaisia, joilla on korkeat ammatilliset standardit. Tässä määrin opiskelijakeskeinen lähestymistapamme toteutetaan vuorovaikutteisilla tehtävillä ja formatiivisilla arvioinneilla (ei luokitelluilla), jotka ajoitetaan ja kartoitetaan kussakin opetussuunnitelmassa. Lisäksi oppimismatkaa rikastuttavat simulaatiopelit tunnetuilla simulaatiopaketeilla ja Neapolis Experiential Studying Tasks-NESTillä, joka tarjoaa mahdollisuuden toimeksiantoihin, jotka on suunniteltu yhteistyössä yritysten kanssa niiden tosielämän tarpeiden perusteella.
Jokainen kurssi arvioidaan lukukauden puolivälissä tehtävittäin ja lukukauden lopussa tutkimalla. Jos opiskelija ei ole osallistunut kokeeseen tai jättänyt osallistumatta syys- tai kevätlukukauteen, hänellä on oikeus suorittaa uusintakoe lukuvuoden lopussa.
30% tai 40% opiskelijoiden lopullisesta arvosanasta kullakin kurssilla vastaa heidän suoritustaan väliarvioinnissa ja muissa vuorovaikutteisissa arvioiduissa toiminnoissa, kun taas 60% tai 70% - vastaavasti väliarvioinnissa - vastaa heidän suoritustaan loppukokeissa. Saadakseen kurssin hyväksytyn arvosanan opiskelijan on saatava hyväksytty arvosana (ts. 50 % tai enemmän) kaikissa arviointikomponenteissa.
Väitöskirja ei voi olla lyhyempi kuin 13 000 sanaa ja pidempi kuin 15 000 sanaa, mukaan lukien lähdeluettelo ja tiivistelmä. Lähettämisen jälkeen päävalvoja laatii kirjallisen ja perustellun raportin hänen suostumuksellaan julkista tukea varten. Väitöstilaisuus esitetään julkisesti tai sähköisessä videoneuvottelussa kolmijäsenisessä toimikunnassa.
Ohjelman rakenne
Korkeakoulutuksen laadunvarmistus- ja akkreditointiviraston asiaankuuluvien ilmoitusten mukaisesti opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa jatko-opintonsa kahdessa lukukaudessa (12 kuukautta), kunhan he aloittavat maisterinväitöskirjansa suorittamisen opintojensa ensimmäisen tai toisen lukukauden aikana, mukaan lukien kesäkausi. Tällöin pro gradu -väitöskirjan valmistumista voidaan jatkaa kesäkaudella yhdellä tai kahdella kuukaudella. Joka tapauksessa ECTS-järjestelmän kokonaismäärä on edelleen 90.
Kesto: 1,5 vuotta (3 lukukautta)
Aikataulu
Digitaalisen markkinoinnin päällikkö on rakennettu seuraavasti:
Lukukausi 1
- DM515 Digitaalinen markkinointi Pakollinen
- MBA500 Tutkimusmenetelmät ja aineistoanalyysi Pakollinen
- MBA561 Markkinoinnin johtaminen ja yritysviestintä Pakollinen
- DM504 e- Kuluttajien käyttäytyminen
Lukukausi 2
- DM505 Digitaalisen viestinnän ja sosiaalisen median strategiat Pakollinen
- DM508 Big Data ja markkinointianalytiikka pakollinen
- MBA584 Yrittäjyys ja innovaatiot Pakollinen
- IS507 disruptiiviset tekniikat
Lukukausi 3
- DIS600 väitöskirja
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
Digitaalisen markkinoinnin maisterin tutkinnon suorittamisen jälkeen tutkinnon suorittaneiden odotetaan pystyvän:
- PLO1: Arvioi kriittisesti digitaalisen markkinoinnin alaan liittyviä käsitteitä ja teorioita ja keskustele niistä.
- PLO2: Osoita kriittisen analyysin taidot tosielämän monimutkaisissa ongelmissa digitaalisen markkinoinnin alalla.
- PLO3: Arvioi kriittisesti organisaatioiden ja yritysten tekemiä päätöksiä digitaalisten markkinointistrategioiden luomiseksi.
- PLO4: Arvioi kriittisesti digitaalisen markkinoinnin alan tutkimusta ja keskustele viimeaikaisista tutkimustrendeistä ja -käsitteistä.
- PLO5: Ajattele analyyttisesti ja käytä tutkimustyökaluja suunnitellessasi ja tehdessäsi tiukkaa ja riippumatonta tutkimusta digitaalisen markkinoinnin alalla.
- PLO6: Osoita edistyneitä taitoja analysoida ja käyttää tehokkaasti tutkimustietoa, big dataa sekä laadullista ja määrällistä tietoa ratkaisujen tarjoamiseksi monimutkaisissa liiketoimintaongelmissa.
- PLO7: Kehitä ammattitaitoa ja kriittistä tietoisuutta ammatillisista standardeista, joille on ominaista eetos, luovuus ja itseohjautuvuus.
- PLO8: Työskentele tehokkaasti ryhmissä, tee yhteistyötä ja rakenna ammatillisia suhteita erilaisten yleisöjen kanssa.
- PLO9: Arvioi ja käytä kriittisesti tietoja monista eri lähteistä ja välitä ne tehokkaasti käyttämällä erilaisia medioita tietoisena ja ammatillisella vastuulla digitaalisen ympäristön turvallisuuskysymyksistä.
- PLO10: Osoita taitoja arvioida ja soveltaa kriittisesti digitaalisia ja verkkoteknologioita digitaalisessa markkinoinnissa todellisissa tilanteissa.