Maisteri digitaalisessa markkinoinnissa, kasvuhakkerissa ja verkkokaupassa
OBS Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Online Master, joka tarjoaa kaikki avaimet myyntiin ja kommunikointiin Internetissä.
Huolimatta viime vuosikymmenen globaalista talouskriisistä, digitaalitalous kasvaa vuosi toisensa jälkeen ja tulee yhdeksi talouskasvun päämoottoreista. Uuden tekniikan mukauttamisen nopeudella ei ole historiallista vertailua. Kun radiosta kului kolmekymmentäkahdeksan vuotta saadakseen viisikymmentä miljoonaa ihmistä ja televisio kolmetoista, Internet teki sen vain neljässä vuodessa. Ja tämä uusi tekniikka on katalysoinut uusien liiketoimintamallien ja organisaatioiden syntymistä, joista on muutaman vuoden aikana tullut johtajia aloilleen. Uusi vallankumous, tällä kertaa digitaalinen.
Mutta miksi Internet on niin radikaali muutos viestinnässä ja liiketoiminnassa? Voimme laatia loputtoman luettelon digitaalitalouden merkityksestä nykyisessä yhteiskunnassa koskevista väitteistä, mutta eräät seikat erottavat sen merkittävästi:
- Interaktiivisuus ja liitettävyys ilman rajoituksia. Osallistumme uuden joukkotiedotusvälineiden syntyyn, joka mahdollistaa monisuuntaisen viestinnän erittäin tehokkaasti, reaaliajassa ja ilman maantieteellisiä esteitä.
- Monipuolisuus Internet ei todellakaan ole muuta kuin viestintäprotokolla, jonka avulla sitä voivat tukea useat laitteet: TV, matkapuhelin, älypuhelimet, tabletit, laitteet, tietysti tietokone. Laitteisto ja sisältö eroavat toisistaan niin, että käyttäjät vaativat voidakseen käyttää tietojaan mistä tahansa laitteesta. Haaste
- Tulosten mittaus. Toisin kuin muut tiedotusvälineet, Internet antaa sinun mitata suoritetun kampanjan tai toiminnan tulokset täydellisellä tarkkuudella useiden mittareiden avulla, joilla pyritään mittaamaan, hallitsemaan ja ansaitsemaan tavoitteitamme. Ja kaikki reaaliajassa.
- Transactionality ja saavutettavuus. Ensimmäistä kertaa historiassa voimme suorittaa kaupan samoilla viestintävälineillä: Tätä kutsumme verkkokauppaan. Katsot, valitset, maksat, sinulla on se. Kaikki tämä enintään kolmella napsautuksella.
- Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, Internet on tauko perinteisiin jakelumalleihin. Internet antaa mahdollisuuden jakaa kokonaan jakeluketju (ja siten kustannukset) niin, että asiakas-yritysyhteydestä tulee 100% suora.
Ja tässä digitaalimaailmassa verkkokaupan ala kasvaa. Se on uusi myynti- ja viestintäkanava, joka kasvaa Internet-yhteyden, mobiililaitteiden ja uusien kysyntätapojen lisääntymisen ansiosta. Viime vuosina sähköisen kaupan maailmaan on ilmestynyt uusia projekteja useimmilla talouden aloilla, joista muutaman vuoden aikana on tullut alansa johtajia. Uusien kilpailijoiden syntyminen on pakottanut perinteiset vähittäiskauppayritykset olemaan läsnä digitaalimaailmassa. Uusia paradigmoja tarvitaan menestyäkseen näillä aloilla.
Ja jotta voisimme menestyä tällä alalla, on välttämätöntä hankkia joukko osaamista ja valmiuksia, jotta pystymme käsittelemään, toteuttamaan ja johtamaan verkkokauppaan perustuvaa yritystä.
Digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin maisterin avulla saat tarvittavan koulutuksen lisätäksesi uraasi tällä alueella tulemalla digitaalisen online-markkinoinnin asiantuntijaksi.
Jäsenyydet
eCommerce Institute
OBS Business School on saanut jäsenyyden eCommerce Institute of Latin America -järjestöön, joka on voittoa tavoittelematon instituutio, joka kehittää digitaalista taloutta tukevaa ja kannustavaa toimintaansa Latinalaisen Amerikan eri maissa päätavoitteenaan edistää aloitteita, jotka vahvistavat ja edistävät maailmaa. Internet-liiketoiminnasta.
Marketing Club Barcelona
Olemme Club Marketing Barcelona -yhdistyksen akateemisen neuvoston jäsen. Organisaatio pyrkii luomaan, kehittämään ja edistämään Barcelonalle mahdollistavaa ympäristöä olla yksi markkinoinnin kansainvälisistä referenssipääkaupungeista yhdistäen kyvyt ja resurssit tällä alalla.
sertifiointi
- Google Ads -sertifioinnin valmistelu
- FB Blueprint -sertifioinnin valmistelu
Opetussuunnitelma
Lohko 1. Digitaalinen markkinointi
- Digimarkkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin perusteet
- Hakukonemarkkinointi: SEO ja SEM
- Suorituskykymarkkinointi ja lupamarkkinointi
- Strategiat sosiaalisessa mediassa
- Automarkkinointi ja ohjelmallinen osto
- Analytiikka ja mittarit
Lohko 2. Verkkokauppa
- CRM, uskollisuus ja asiakaspalvelu
- Käytettävyys, vuorovaikutussuunnittelu ja käyttökokemus
- sähköisen kaupankäynnin toiminnot
- Yrittäjyys
Lopullinen maisteriprojekti
Lisätoimintaa
Lisätoimintaa
Bootcamp: Roolileikkiä
Tämä bootcamp on kehitetty Final Master's Projectin puitteissa. Tämän bootleirin tavoitteena on auttaa opiskelijoita valmistelemaan hankkeensa esittely, joka toimii heidän puolustautumisensa tukena, tuomioistuimessa.
Bootcamp: Facebook Blueprint -sertifioinnin valmistelu
Facebookin mahdollisuuksiin tutustumiseksi ja osaamisen osoittamiseksi yrityksille ja asiakkaille Facebook tarjoaa eritasoisia sertifiointeja, joilla pyritään varmistamaan, että ammattilaiset tuntevat alustansa ja pystyvät antamaan asiakkailleen parhaat suositukset. Tämän sertifikaatin saaminen tekee opiskelijoista Facebookin "digitaalisen markkinoinnin yhteistyökumppanin" ja yhdessä maisterintutkinnon kanssa parantaa valmistuneiden työllistettävyyttä.
Bootcamp: Google Ads -sertifioinnin valmistelu
Google tarjoaa useille tuotteille – mainoksille, analytiikka- tai markkinointialustalle – useita sertifiointeja, joiden avulla sertifioidut käyttäjät voivat osoittaa kolmansille osapuolille mainonta-alustan tuntemuksensa. Opiskelijat voivat valmistautua hankkimaan "Google Ads Search Campaigns -sertifioinnin" ja yhdessä maisterintutkinnon kanssa parantaa valmistuneiden työllistyvyyttä.
Bootcamp: Growth Hacking Simulation
Tämän bootleirin aikana opiskelijat suorittavat simulaation erilaisilla Growth Hacking -työkaluilla, jotta he voivat saada käytännön näkemyksen tästä tekniikasta.
"Tapaustutkimukset": tapausmenetelmä
Ohjelman käytännön osa on olennainen ja täydentää teoreettisen koulutuksen. Tätä varten kurssin aikana käydään keskustelua ajankohtaisista asioista ja kiinnostuksesta jokaiseen aiheeseen, simulaatioita päätöksentekoon sovellettaessa todellisiin tilanteisiin tai käytännön tapauksiin, joissa esiin tuotuja ongelmia analysoidaan akateemisesta näkökulmasta ja ehdotetaan ratkaisuja. , sekä niiden toteuttamisessa huomioon otetut kriteerit.
Webinaarit
Suurin osa koulutuksesta tapahtuu asynkronisesti, eli tiedon vaihto tapahtuu alustan kautta, joka mahdollistaa kirjoitetun tekstin jakamisen ilman, että ihmisten tarvitsee olla samanaikaisesti yhteydessä.
Lisäksi jokaisessa moduulissa järjestetään synkronisia istuntoja tai "webinaareja", joissa kaikki osallistujat ovat yhteydessä samaan aikaan sovelluksen kautta, mikä mahdollistaa tiedon vaihdon "reaaliajassa".
Pääsymaksut
Ohjelman tulos
tavoitteet
- Ymmärrä sähköisen kaupankäynnin koko prosessi. Rekrytoinnista huoltopalveluun.
- Analyysikyky tietää, miten tulkita tämän liiketoimintamallin mittareita ja muuttaa ne päätöksenteon kannalta olennaisiksi tiedoiksi
- Kriittinen ajattelu kyseenalaistaa standardit.
- Tiimityötä. Digitaaliset yritykset ovat monitieteisiä.
- Suuntautuminen ongelmanratkaisuun.
- Suuntautuminen toimiin toimintasuunnitelmien toteuttamiseksi.
- Osaa rakentaa liiketoimintamalli verkkokaupan ympärille.
- Tunne perusteellisesti tärkeimmät tekniikat ja kanavat käyttäjien houkuttelemiseksi, houkuttelemiseksi ja pitämiseksi.
- Ymmärrä digitaalisen viestinnän uusi paradigma.
- Tunne ja sisäistä tärkeimmät näkökohdat (paikan päällä ja muualla) liiketoimintasivustojen suunnittelussa.
- Mahdolliset monetisointimallit.
- Sisäisten toimintojen suunnittelu ja hallinta.
- Tuloskanavien ymmärtäminen ja omaksuminen.
- Yrittäjän ammatilliset ja henkilökohtaiset taidot.
Uramahdollisuudet
uramahdollisuuksia
- Interaktiivinen toimisto
- Pääomasijoitusrahastot
- Verkkokaupan kanavapäällikkö
- SEO-konsultti, SEM
- tuotepäällikkö
- Verkkomarkkinointipäällikkö
- Kaupallinen digitaalinen markkinointi
- Verkkokaupan projektiohjain
- Viestintätoimistot
- Digitaalinen projektijohtaminen
- Online-myyntipäällikkö
- Verkkokauppaprojektien konsultti
- Yhteisön vanhempi johtaja
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija