Master markkinointi, markkinointi ja tulojen hallinta
KESTO
12 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu, Etäopiskelu
Johdanto
Online-markkinoinnin ja tulonhallinnan maisterin pääominaisuudet
Digitaalisen muunnoksen haaste
Uuden teknologian ilmaantuminen aiheuttaa suuria muutoksia matkailualalla yleensä ja etenkin hotellimajoitussektorilla, jolla on nopeutunut muutos markkinoinnin, jakelun ja myynnin alalla.
Korkea kilpailukyky ja alan kohtaamat uudet haasteet lisäävät ammattilaisten kysyntää, jotka tuntevat ja hallitsevat uudet verkkohallintatyökalut, koska tästä on tullut olennainen osa hotellien hallinnointia. Verkkokauppaa ja tulojen hallintaa pidetään tässä yhteydessä avainasemassa hotellialalla.
Verkkokaupan ja tulohallinnon johtajien rooli
Tässä vaiheessa sekä sähköisen kaupankäynnin johtajan - vastuussa yhtiön verkkokaupan strategiasta - että tulohallintojohtajan - joka vastaa asiakkaan tekemisestä ja strategioiden suunnittelemisesta tässä mielessä - rooli on elintärkeää, mutta ei rajoitu sijaintisi tiettyihin toimintoihin. Kuten kaikkien johtotehtävien, hänen tehtäviensä on oltava rinnakkain tiiminsä jokapäiväisen elämän kanssa: osaston tavoitteiden asettaminen selkeästi, suunnittelun ja päätösten tekeminen, ongelmien ratkaiseminen ja myös näkyvä johtaja koko tiimille. Siksi monet yritykset vaativat nykyään koulutettuja ammattilaisia, joilla on kyky hallita ihmisiä, jotka antavat heidän selviytyä menestyksekkäästi pysyvistä muutoksista erittäin epävakailla ja muuttuvilla markkinoilla.
Integroiva ja ainutlaatuinen mestari
Joten nämä ovat nimet, jotka on otettava huomioon: sähköinen kaupankäynti ja tulojen hallinta. Kahdella luvulla, jotka ovat erittäin lyhyessä ajassa johtaneet hyppyyn tulemaan avainasemaksi hotelliteollisuudessa. Ne ovat ostelean markkinoinnin, markkinoinnin ja matkailun tuottojen hallinnan maisterin kehittämisen syy (ja tiedekunnan tavoite), koska se tarjoaa luokkaansa yhtenäisen ja ainutlaatuisen koulutuksen, jossa on yhtenäinen koulutusohjelma, joka kattaa verkkomarkkinoinnin, ja -kauppa- ja matkailumarkkinointi.
Tämän maisterin tutkinnon edut Osteleassa
- Online-tila
- Paikkojen mahdollisuus stipendillä
- Avoin kokouskeskus
- Rahoitus- ja tukiohjelma
Maisterin tavoitteet markkinoinnissa, kaupallistamisessa ja tulojen hallinnassa
- Globaali visio Hanki maailmanlaajuinen ja integroiva visio alan toiminnasta ja alan eri liiketoimintamallien johtamisesta kaupallisen kaupankäynnin, markkinoinnin ja liikevaihdon näkökulmasta.
- Johtamisosaaminen. Edistää henkilökohtaisten taitojen kasvua ja kehittämistä sekä kykyä ymmärtää ja hallita johtotehtävissä tarvittava syy.
- Hallinta. Kehitä strateginen visio tulojen optimoimiseksi tietohallinnon parantamisen avulla.
- Tiimin johtajuus. Tunne yksityiskohtaisesti uusi markkinointiympäristö ja uusien tekniikoiden tarjoamat mahdollisuudet kehittää johdon optimointia ja kannattavuusstrategioita.
- Tulot. Hanki tietoa ja sisäistää työkalut matkailuyritysten Revenue Management -projektin suunnitteluun ja toteutukseen.
Kaksi tilaa: Online tai Blended
Päällikkö voidaan tehdä kahdella tavalla: verkossa tai sekoitettuna (Madridin ja Barcelonan kentillä).
Online-tila
Se on joustava ja antaa opiskelijalle mahdollisuuden hankkia tietoa koulutustarpeidensa ja ajankäytönsä mukaan. Tätä varten opiskelijoilla on suunnittelumoduulin aloituspäivästä ja eri aktiviteettien toimituspäivistä, jotta heillä olisi yleiskatsaus ja järjestäytyminen sinä aikana.
Sekoitettu tila
Siinä yhdistyvät henkilökohtaisen koulutuksen edut ja etäopetuksen joustavuus virtuaalikampuksen kautta. Se tarjoaa osallistujille 20 luokkaa tai henkilökohtaista istuntoa, joista voi valita yli 160 ja 4 henkilökohtaista opastusta.
Matkailumarkkinoinnin ja tulojen hallinnan maisterin opintosuunnitelma
Moduuli 1. Globaali visio
- Visio ja strateginen analyysi matkailualasta. Innovaatiot ja kansainvälistyminen.
- Hospitality-sektorin rakenne ja kehitys.
- Innovaatiot ja matkailun kansainvälistyminen.
- Uusi lähestymistapa vieraanvaraisuuteen.
Moduuli 2. Markkinointi
Matkailualalla sovellettu markkinointi: offline, online ja vierailukokemus.
- Offline-markkinointi.
- Online-markkinointi
- Tiedonhallinta ja asiakasuskollisuus.
Moduuli 3. Markkinointi
Matkailutuotteiden markkinointiprosessin strategia ja toteutus. Verkkokauppa.
- Matkailutuotteiden kaupallistamisprosessi.
- Liiketoimintasuunnitelma ja liike-elämän tiimien hallinta matkailualalla.
- Turistien verkkokauppa.
Moduuli 4. Tulojen hallinta
Tulojen hallinnan käsite, strategia ja hallinta.
- Hospitality-alan tulonhallinnan ominaisuudet ja sovellukset alasektoreille.
- Tulojen hallinnan hallinta: hinnoittelu ja indikaattorit.
- Tulojen hallinnan hallintatyökalut.
Moduuli 5. Johtajan visio
Henkilökohtaisten ja ammatillisten taitojen parantaminen.
- Hankesuunnittelu.
- Taloudelliset ja oikeudelliset näkökohdat matkailualalla.
- Taidot ja työkalut johtamisen kehittämiseen.
Master Thesis
Kolminkertainen tutkinto suoritettuaan markkinoinnin, kaupallistamisen ja tulojen hallinnan maisterin
Kun ohjelma on suoritettu onnistuneesti, opiskelija saa kolminkertaisen tutkinnon:
- Maisterin tutkinto markkinoinnista, kaupallistamisesta ja tulojen hallinnasta Osteleasta, Tourism Management School .
- Maisterin tutkinto markkinoinnista, kaupallistamisesta ja tulojen hallinnasta EAE Business Schoolista .
- Tutkinto Lleidan yliopistosta .
Päällikölle pääsemiseksi on välttämätöntä läpäistä valintaprosessi, joka sisältää henkilökohtaisen haastattelun, jonka tarkoituksena on varmistaa ehdokkaiden sopivuus ja ohjelman maksimaalinen käyttö.
Rahoitus ja rahoitusapuohjelmat
Ostelea on kehittänyt erilaisia apurahaohjelmia sopeutuakseen opiskelijoiden henkilökohtaisiin ja ammatillisiin olosuhteisiin. Akateeminen neuvonantaja on vastuussa tulevan opiskelijan tiedottamisesta ja neuvonnasta vaatimuksista ja menettelystä stipendin hakemiseksi Osteleaan.
Kiinteän kehityksen pk-yritykset
Tarjoamme vastauksia pk-yritysten erityistarpeisiin. Meille on erittäin tärkeää vahvistaa ja panna täytäntöön strategioita kilpailukyvyn ja pienten ja keskisuurten yritysten kiinteän kehityksen parantamiseksi.
Executive-nainen
Naiset ovat yli 40% ohjelmiemme osallistujista, joiden keski-ikä on 33 vuotta. Se on ryhmä opiskelijoita, jotka ovat täydessä ammatillisessa ja henkilökohtaisessa kypsyydessä ja joiden on yhdistettävä perhe-, henkilökohtainen ja koulutustoimintansa. Tästä syystä meillä on tukiohjelma tälle ammattisegmentille. Kunkin ehdokkaan johtamispotentiaali ja johtokyky arvioidaan kahdeksi olennaiseksi ominaisuudeksi heidän ehdokkuutensa tutkimiseen.
Akkreditoitu vammaisuus
Edistääkseen vammaisten ammatillista kehitystä ja edistääkseen sitä olemme käynnistäneet tukiohjelman tälle ryhmälle.
Akateeminen huippuosaaminen
Se erottaa opiskelijat, joilla on parhaat akateemiset tulokset. Ehdokkaat, jotka todistavat, että heidän akateeminen ennätyksensä on yli 9,5 keskimääräisen pistemäärän, voivat saada akateemisen huippuosaamisen apurahan.
Yrittäjät
Tarkoitettu pk-yritysten johtajille, freelancereille ja ammattilaisille, jotka haluavat aloittaa yritysprojektin.
Ohjaajat
Avustus, joka on tarkoitettu vastuullisille tehtäville pyrkiville johtajille, keskijohtoille ja päteville ammattilaisille.