MS oppimisen suunnittelussa ja teknologiassa
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Los Angeles, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu
Kesto
15 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 1 510 *
Hakemuksen määräaika
12 Jun 2024
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* yksikköä kohden yhteensä 32 yksikköä. Maksat yksikköä kohti
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Ehdot : Syksy, kevät
- Pituus : 20 kuukautta / 32 yksikköä
- Sijainti(t) : Online, West Los Angeles
- Muoto : 100 % online tai hybridi
Tämä Masters in Learning Design and Technology -tutkinto-ohjelma on suunniteltu henkilöille, jotka haluavat edetä urallaan opetussuunnittelun ja teknologian parissa, ja siinä on oppimismuoto, jonka avulla opiskelijat voivat osallistua kohorttimalliin ja valita online- tai luokkahuonevaihtoehtojen välillä joka lukukausi.
Ohjelman edut
Online- tai hybridimuoto
Ainutlaatuinen muotomme mahdollistaa äärimmäisen joustavuuden 100 % online- tai luokkahuonevaihtoehdoilla joka lukukausi. Tämä malli sopii sekä työskenteleville ammattilaisille että kokopäiväisille opiskelijoille.
Arvot keskitetty
Opiskelijoilla on mahdollisuus tehdä pysyvä vaikutus GSEP:n ydinarvojen, akateemisen huippuosaamisen, sosiaalisen tarkoituksen ja mielekkään palvelun kautta.
Ohjelman tiedot
Uudet kohortit alkavat joka syys- ja tammikuu. Kohorttimalli perustuu johtamistaitoihin, tukeen ja elinikäisiin suhteisiin kollegoiden kanssa.
Useimmat kurssit suoritetaan 100 % verkossa synkronisilla ja asynkronisilla istunnoilla. Jokaisella lukukaudella järjestetään yksi lauantai/sunnuntai-viikonloppu, jolloin voit osallistua joustavasti verkossa tai henkilökohtaisesti.
Ensimmäinen tervetullut immersiokokemus tapahtuu lauantaina ja sunnuntaina ensimmäisen lukukauden alussa Länsi-LA:n ja/tai Malibu-kampuksilla. Se on erittäin suositeltavaa, mutta ei pakollista.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tässä 32-yksikön MS-ohjelmassa koet monipuoliset ja kattavat kurssit, jotka valmistelevat tulevia opetussuunnittelijoita ja tekniikkoja ohjelman suunnittelussa, arvioinnissa, teoriassa, uusimmassa opetustekniikassa ja muissa merkityksellisissä ja arvokkaissa näkökulmissa.
Oppiminen huipentuu huippukiviintegraatiokokemukseen, joka sisältää luokkaopetuksen ja olennaisen käytännön harjoituksen. Ammattitaitoisten tiedekunta-alan ammattilaisten johdolla projekti sisältää joko tieteellisen paperin, tuotesuunnittelun tai koulutusohjelman.
Peruskurssit
- MSED 601 ---- Kriittinen ajattelu ja viestintä ---- (3)
- MSED 602 ---- Virtuaalinen oppiminen, yhteistyö ja transmedia ---- (3)
- MSED 603 ---- Etiikka, arvot ja osallisuus ---- (3)
- MSED 604 ---- Ohjelman suunnittelu ja arviointi ---- (3)
- MSED 605 ---- Sovellettu analyysi ja tietojen visualisointi ---- (3)
- MSED 606 ---- Entrepreneurial Leadership for Innovation and Change ---- (3)
- MSED 680 ---- Nykyaikaiset aiheet johtajuudessa ---- (1)
- MSED 681 ---- Nykyaikaiset oppimisen aiheet ---- (1)
- MSED 699 ---- Capstonen integrointikokemus ---- (3)
Ohjelmakohtaiset kurssit
- MSLD 621 ---- Uudet oppivat ja kehittyvät teknologiat ---- (3)
- MSLD 622 ---- Muodollinen oppiminen: Rethinking Instruction ---- (3)
- MSLD 623 ---- Epävirallinen oppiminen: Oppimisalueiden laajentaminen ---- (3)
Ohjelman tulos
GSEP on sitoutunut oppijakeskeiseen lähestymistapaan tarjoamissamme ohjelmissa. Jokaisella ohjelmalla on joukko tavoitteita, jotka ohjelmasta valmistuvan opiskelijan odotetaan saavuttavan. Ohjelmassa opetetut tiedot ja taidot saatetaan esitellä joillakin kursseilla. Muilla kursseilla opiskelijoita pyydetään soveltamaan tietoa harjoittelemalla taitojaan ja osoittamalla kykyjään. Ohjelmassa korostetaan ammattiin tulleille henkilöille tärkeitä arvoja ja käyttäytymisominaisuuksia.
MS in Learning Design and Technology -ohjelman valmistuneiden odotetaan saavuttavan seuraavat tavoitteet:
- Kehitä ja harjoittele selkeitä, vakuuttavia ja datalla tuettuja kertomuksia, jotka edistävät aloitteita ja esittelevät niitä edistyneen transmedian avulla.
- Kehittää ja tarjota oppimiskokemuksia integroimalla ja soveltamalla oppimisteoriaa ja tekniikan työkaluja sekä arvioimalla näiden ponnistelujen tuloksia
- Yhdistä henkilökohtaiset, organisatoriset ja yhteiskunnalliset arvot johtamisaloitteisiin ja edistä niitä kaikissa organisaatioissa
- Analysoi muodollisten ja arkioppimisympäristöjen teorioita ja ominaisuuksia ja integroi teknologian käyttöä
- Ymmärrä ainutlaatuisia ominaisuuksia sekä muodollisia ja arkioppimisympäristöjä ja osoita kykysi soveltaa teknologiaa jokaiseen ympäristöön asiaankuuluvien oppimisteorioiden perusteella
Uramahdollisuudet
Tämä MS-tutkinto-ohjelma tarjoaa tiedot, taidot ja tuen, joita tarvitaan saavuttaaksesi potentiaalisi erilaisissa ympäristöissä, kuten PreK-12-kouluissa, korkeakouluissa ja yliopistoissa, online-ohjelmien hallintayksiköissä, henkilöstökoulutuksessa, yrityksissä ja monen tyyppisissä organisaatioissa, jotka eivät voitto, yksityinen ja julkinen sektori.
Valmistuneet ovat valmiita johtajuuteen monilla uravaihtoehdoilla, kuten opetus- ja oppimissuunnittelijana tai -kehittäjänä, teknologia-asiantuntijana, oppimisstrategioiden johtajana, koulutuskonsulttina, opettajana tai professorina ja muissa vastaavissa tehtävissä.
Työllisyyden kysyntä on korkea, ja työpaikkojen kasvun ennustetaan olevan suotuisa. Valmistuttuasi olet valmis lisäämään ansaintapotentiaaliasi, ajamaan organisaatiomuutosta ja auttamaan tekemään pysyvää eroa opiskelijoille ja oppilaitoksille.
Galleria
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.