
Maisteri in
Innovaatio- ja matkailumarkkinoinnin maisteri verkossa UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia

Johdanto
- Saatavilla myös kampuksella
- Henkilökohtainen huomio
- Työkokemus taattu
- Maksimoi uramahdollisuudet
- Espanjan kielen kurssit
Miksi opiskella tätä maisteria?
Espanja on maailman johtava lomamatkailukohde ja maailman toiseksi vierailluin maa, jolla on eniten maailmanperintökaupunkeja, kolmas biosfäärialueiksi ilmoitettujen luonnonalueiden perusteella tai maa, jossa on eniten sinilippurantoja koko pohjoisessa Puolipallo.
Maailman matkailujärjestön (UNWTO) jäsenen UCAM:n tarjoama innovaatio- ja matkailumarkkinoinnin maisteri on olennainen askel ammattitaidon hiomisessa ja valtava harppaus matkailun hallinnan modernisoinnissa, mikä parantaa matkailun kilpailukykyä. yritykset ja suositut matkailukohteet.
Ihanteelliset opiskelijat
Innovaatio- ja matkailumarkkinoinnin maisteri on tarkoitettu ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita matkailuorganisaatioiden innovaatio-, teknologia- ja markkinointikulttuurista.
Tähän ohjelmaan tulevien opiskelijoiden tulee olla valmistuneet matkailualan opinnoista tai heillä on oltava yliopistotason tutkinto toiselta akateemiselta alalta. Tämä ohjelma sopii opiskelijoille , jotka haluavat hankkia tai laajentaa tietämystään matkailualan innovaatio - ja markkinointiprosesseihin tähtäävistä järjestelyistä ja toiminnan johtamisesta .
Ohjelman tulos
UNWTO World Tourism Highlights -lehden viimeisimmän numeron mukaan kansainvälisiä turisteja saapui vuonna 2018 1,4 miljardiin, mikä on 5 % enemmän kuin edellisenä vuonna. Kansainvälisen matkailun osuus maailman tavara- ja palveluviennistä on 7 prosenttia. Matkailu on kasvanut nopeammin kuin maailmankauppa viimeisen viiden vuoden aikana. Matkailu- ja matkailuala tarjoaa 10 prosenttia työllisistä ja luo 339 miljoonaa työpaikkaa ympäri maailmaa, ja sen odotetaan kasvavan yli 4 prosenttia vuodessa seuraavan vuosikymmenen aikana. Matkailu kattaa muun muassa muita avainsektoreita, kuten catering-, tapahtuma-, viihde-, hyvinvointi-, urheilu- ja golfkentät, mikä vaikuttaa merkittävästi työvoiman tarjontaan.
Yhteenvetona voidaan todeta, että matkailusta on tullut yksi suurimmista ja nopeimmin kasvavista talouden sektoreista maailmassa , ja siksi sen kehittäminen on maailmantalouden kannalta elintärkeää. Tämä kehitys lisää kysyntää päteville ammattilaisille, jotka ovat sopeutuneet uusien tuotantorakenteiden todellisuuteen ja liikkeenjohdon muutoksiin. Tässä mielessä Espanja, yksi kilpailukykyisimmistä matkailukohteista, on maailman johtava rooli matkailun kehittämisessä ja tutkimuksessa, mikä tekee siitä täydellisen valinnan matkailualasta kiinnostuneille opiskelijoille.
Innovaatio- ja matkailumarkkinoinnin maisterin tutkinnon tavoitteena on tarjota opiskelijoille tarvittava teoria ja koulutus saavuttaakseen korkeimmalla tasolla henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksensä matkailualalla. Siksi tämän maisterin päätavoitteena on antaa jokaiselle osallistujalle vahvat johtamistaidot kansainvälisessä ja monikulttuurisessa kontekstissa, jotta he voivat hankkia tietoa ja osaamista innovaatioista, teknologiasta ja markkinoinnista sekä kykyä soveltaa niitä todellisissa tilanteissa.
Opetussuunnitelma - sekä teoreettinen että käytännöllinen - on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille olennaiset tiedot ja varmistamaan heidän ammatillinen uransa. Teoreettinen osa kattaa laajan valikoiman kursseja innovaatioista ja teknologiasta, markkinointiprosesseista, brändäyksestä, liiketoimintamalleista ja matkailualan julkisesta johtamisesta. Käytännön osio tai harjoittelu kestää 150 tuntia ja se on kehitetty yhteistyössä vakiintuneiden yritysten ja organisaatioiden kanssa.
Ohjelman päätyttyä valmistuneet ovat päteviä:
- Kehittää menestyksekkäästi omaa liiketoimintaansa matkailualalla
- Aloita/jatkaa uransa yksityisellä sektorilla vastuullisissa tehtävissä yleishallinnon, innovaation, henkilöstöresurssien, markkinoinnin tai viestinnän osastoilla
- Työskentele projekti- tai tuotepäällikkönä, verkkopäällikkönä verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa, tulonhallinnassa jne. tai innovaatio- ja matkailuteknologian johtajana
- Kehittää uraansa julkisella sektorilla mm. älykohteiden suunnittelussa ja hallinnassa
- Neuvoa julkisia ja yksityisiä yrityksiä innovaatioiden, markkinoinnin ja uusien teknologioiden käyttöönotossa matkailuhankkeiden kehittämisessä
- Aloita ammatillinen uransa opetuksen ja tutkimuksen alalla
Uramahdollisuudet
Innovaatio- ja matkailujohtamisen maisterin tutkinnon teoreettinen tieto ja käytännön koulutus mahdollistavat opiskelijoiden pääsyn työmarkkinoille niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla.
Jatko-opiskelijamme täyttävät monenlaisten ammattiprofiilien vaatimukset. Maisterin osaamis- ja taitokoulutus mahdollistaa johtavien tehtävissä matkailualan yrityksissä ja/tai julkisissa laitoksissa sekä oman liiketoimintasuunnitelman laatimisen yrittäjänä.
Harjoittelu on valinnainen, sillä opiskelijamme voivat hakea harjoittelupaikkaa - valitsemassaan maassa - maisterikoordinaattorin avustuksella. Pyrimme aina siihen, että opiskelijat hakevat harjoittelupaikkaa tunnustetuissa kansallisissa tai kansainvälisissä yrityksissä, joissa saattaa olla mahdollisuuksia tulevaisuuden työllistymiseen.
Ohjelman päätyttyä valmistuneet ovat päteviä:
- Matkailuprojekti tai tuotekehittäjä.
- Markkinointijohtaja.
- Digimarkkinoinnin johtaja.
- Verkkoviestintäpäällikkö.
- Verkkokaupan johtaja.
- Sosiaalisen median johtaja.
- Yhteisön johtaja.
- Web-projektipäällikkö.
- Innovaatiopäällikkö.
- Digitaalimuunnosjohtaja.
- Innovaatiopäällikkö.
- Uusien teknologioiden johtaja.
- (Älykäs) määränpääsuunnittelija/päällikkö.
- Julkinen hallinto Tekninen henkilökunta.
- Markkinointikonsultti.
- Innovaatiokonsultti.
- PR-päällikkö.