Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän online-sertifikaatti
University of California, Irvine - Division of Continuing Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
USA Online, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
6 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 2 850 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* keskihinta
Johdanto
Yleiskatsaus
Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelma tarjoaa koulutusta markkinointiin, viestintään ja tuotehallintaan liittyville työpaikoille. Tutkimuksen, kirjoittamisen, suunnittelun ja analytiikan taitojen yhdistäminen, tämän alan ammattilaiset auttavat ajamaan liiketoimintapäätöksiä ja johtamaan strategista markkinoinnin suunnittelua.
Digitaalisen markkinoinnin alalla työpaikkojen kasvun liikkeellepaneva voima on henkilökohtaisen ja mobiilin tietotekniikan teknisen kehityksen aalto. Keinotekoisen älykkyyden ja laajentuneen / virtuaalisen todellisuuden jatkokehitys luo yrityksille uusia mahdollisuuksia muodostaa yhteyden asiakkaisiin ja vaikuttaa käyttäytymiseen. Tämä ohjelma tarjoaa opiskelijoille johtamis- ja organisaatiotaitoja, joilla tarkennetaan keskeisiä viestintäpalveluja ja sijoitetaan tuotemerkit ja tuotteet optimaaliseen menestykseen nyt ja tulevaisuudessa.
Kenen pitäisi osallistua
- Tämä sertifikaattiohjelma on suunniteltu markkinointi-, viestintä- ja tuotehallinnan ammattilaisille, jotka haluavat vaikuttaa myönteisesti liiketoimintastrategiaan ja luoda asiaankuuluvia markkinointi- ja viestintäsuunnitelmia organisaatioilleen. Opetussuunnitelma sopii myös opiskelijoille, jotka haluavat tulla tähän kasvavaan kenttään, ja tarjoaa perustavanlaatuisen yleiskuvan siitä, miten digitaaliset markkinointikampanjat voidaan käynnistää ja hallita useilla alustoilla.
Ohjelman edut
- Opi hallitsemaan integroituja markkinointi- ja viestintästrategioita organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi
- Analysoi eri liiketoimintamallien digitaalisia markkinointikanavia ja taktiikkaa
- Kehitetään tuotehallintasuunnitelma uuden tuotteen tai palvelun tuomiseksi markkinoille
- Käytä kvantitatiivista data-analytiikkaa tavoitteiden asettamiseen ja ennustamiseen
- Tunnista eriyttämisen teho brändinhallinnassa
Pakolliset kurssit
- Markkinointitutkimus ja strategiasuunnittelu (3 yksikköä)
- Dynaaminen tuotehallinta (3 yksikköä)
- Integroitu markkinointiviestintä (3 yksikköä)
Valinnaiset kurssit (valitse yksi)
- Markkinoinnin suorituskyvyn optimointi (3 yksikköä)
- Digitaalisen markkinoinnin taktiikat ja trendit (3 yksikköä)
Ihanteelliset opiskelijat
Kenen tulisi osallistua
Tämä sertifikaattiohjelma on suunniteltu markkinoinnin, viestinnän ja tuotehallinnan ammattilaisille, jotka haluavat vaikuttaa positiivisesti liiketoimintastrategiaan ja luoda asiaankuuluvia markkinointi- ja viestintäsuunnitelmia organisaatioilleen. Opetussuunnitelma sopii myös opiskelijoille, jotka haluavat päästä tälle kasvavalle alalle, ja se tarjoaa perustavanlaatuisen yleiskatsauksen digitaalisten markkinointikampanjoiden käynnistämisestä ja hallinnasta useilla alustoilla.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.