
Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän online-sertifikaatti
USA Online, Yhdysvallat
KESTO
6 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 2 850 / per course *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* keskihinta
Johdanto
Yleiskatsaus
Digitaalinen markkinointi & Viestinnän sertifikaattiohjelma on suunniteltu antamaan opiskelijoille taidot ja tiedot, joita tarvitaan menestymiseen nopeasti kehittyvässä digitaalisessa markkinoinnissa. Tämä kattava ohjelma kattaa keskeiset aiheet, kuten sosiaalisen median, hakukonemarkkinoinnin, mobiilimarkkinoinnin, verkkomainonnan ja sähköpostimarkkinoinnin. Opiskelijat oppivat laatimaan tehokkaita strategioita asiakkaiden hankkimiseksi, muuntamiseksi ja säilyttämiseksi ja saavat asiantuntemusta analyyttisten työkalujen käytöstä markkinoinnin optimoimiseksi ja taloudellisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Ohjelmassa korostetaan myös tehokasta viestintää johtajien kanssa talousennusteiden ja markkinointisuunnitelmien avulla.
Ohjelman edut
- Saada monipuolinen käsitys digitaalisen markkinoinnin strategioista ja työkaluista, kuten sosiaalisesta mediasta, hakukoneoptimoinnista ja verkkomainonnasta
- Kehitetään käytännönläheinen markkinointisuunnitelma ja sovelletaan sitä liiketoimintaprojekteihin käytännön kokemuksen varmistamiseksi
- Opit käyttämään analyyttisiä työkaluja markkinoinnin onnistumisen mittaamiseen ja seurantaan sekä optimoimaan toimia taloudellisten tulosten parantamiseksi
- Tuotehallinnan elinkaaren ja brändin tarinankerronnan ymmärtäminen viestin johdonmukaisuuden ylläpitämiseksi ja sidosryhmien sitouttamiseksi
- Tutkitaan tekoälytyökalujen integrointia sisällön kehittämiseen ja luoviin kampanjavaihtoehtoihin ja pysytään markkinointiteknologian eturintamassa
- Hankkia kyky viestiä markkinointistrategioista ja talousennusteista tehokkaasti C-tason johtajille
Ihanteelliset opiskelijat
Kenen tulisi osallistua
Tämä sertifikaattiohjelma on suunniteltu markkinoinnin, viestinnän ja tuotehallinnan ammattilaisille, jotka haluavat vaikuttaa positiivisesti liiketoimintastrategiaan ja luoda asiaankuuluvia markkinointi- ja viestintäsuunnitelmia organisaatioilleen. Opetussuunnitelma sopii myös opiskelijoille, jotka haluavat päästä tälle kasvavalle alalle, ja se tarjoaa perustavanlaatuisen yleiskatsauksen digitaalisten markkinointikampanjoiden käynnistämisestä ja hallinnasta useilla alustoilla.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.