Koulutuksen ja digitaalisten resurssien maisterin tutkinto (e-learning)
Madrid, Espanja
KESTO
12 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
25 Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 460 / per course *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* koko maisterintutkinnon hinta yhdellä maksulla
Johdanto
Koulutuksen ja digitaalisten resurssien maisterin tutkinnon (Elearning) tavoitteena on tarjota opettajille ja tuleville opettajille digitaalisia taitoja integroida tieto- ja viestintäteknologiat (ICT) koulutusalalle käytännöllisestä ja innovatiivisesta lähestymistavasta, tarjoten heille pedagogisia strategioita, jotka auttavat heitä käyttämään näitä resursseja suunnittelemaan koulutusinnovaatioprojekteja ja parantamaan ammatillista käytäntöään.
Tekniikat ovat tällä hetkellä olennainen väline opetus- ja oppimistilojen luomisessa, sillä ne tarjoavat ympäristöjä ja työkaluja, joissa on monia mahdollisuuksia ja mahdollistavat erilaisten esteiden voittamisen. Tässä yhteydessä opettajien rooli ja koulutus on olennaista näiden resurssien integroimiseksi eri tiedon osa-alueille käyttäen sopivimpia menetelmiä ja pystyä saavuttamaan suunnitellut koulutustavoitteet.
Siksi koulutuksen ja digitaalisten resurssien maisteri (Elearning) on suunnattu kouluttajille ja koulutusteknologian alan asiantuntijoille, jotka haluavat tuoda nämä resurssit opetuskäytäntöön ja parantaa opiskelijoidensa koulutusta. Tätä varten ehdotetaan sarjaa teoreettisia ja käytännön aineita, jotka tarjoavat koulutustyökaluja ja -menetelmiä, digitaalisia resursseja sisällön luomiseen ja muokkaamiseen, yhteistyötiloja sekä välineitä ja arviointimalleja tälle alalle.
Tämä koulutus on Madri + d -säätiön akkreditoima, koska se on virallinen korkeakoulututkinto, joka mahdollistaa korkeamman pistemäärän saamisen kunkin haun perusteista riippuen opetuksen vastustuksen asteikolla tai julkishallinnon kilpailuissa.
osoitettu
Koulutuksen ja digitaalisten resurssien maisterin tutkinto (e-learning) on suunnattu erityisesti:
- Yliopisto-, perustutkinto- tai jatko-tutkinnon suorittaneet, jotka aikovat omistautua muodolliseen tai epäviralliseen koulutukseen ja tarvitsevat koulutusta koulutukseen liittyvissä digitaalisissa taidoissa.
- Harjoittelevia opettajia, jotka haluavat päivittää koulutustaan koulutukseen liittyvissä digitaalisissa taidoissa.
Siksi maisterin tutkinto voi olla erityisen kiinnostava seuraaville ryhmille:
- Kaikkien koulutustasojen ja -alojen (yritys- ja säännelty koulutus) opettajat, jotka haluavat soveltaa opetusteknologiaa luokkahuoneissaan.
- Kaikkien koulutustasojen ja -alojen (yritys- ja säännelty koulutus) opettajat, jotka haluavat suunnitella, koordinoida ja valvoa verkkokoulutusta.
- Vastaa eri oppilaitosten koulutuskeskuksista tai koulutusosista, jotka haluavat sisällyttää tai parantaa koulutusteknologian mahdollisuuksia akateemiseen tarjontaansa.
- Perus-, toisen asteen ja ammatillisten oppilaitosten ICT-koordinaattorit.
- Sosiaalikasvattajat ja muut epäviralliset koulutusagentit, jotka vaativat opetusteknologian käyttöä metodologisena resurssina.
- Kaikkien koulutustasojen ja -alojen opetushenkilöstön kouluttajat (yritys- ja säännelty koulutus).
- Ammattilaiset ja opettajat, jotka haluavat suunnitella prosesseja koulutusteknologian käyttöönottoon, organisointiin, hankintaan ja päivittämiseen koulutus-, kustannus- ja yrityssektoreilla.
Otsikon virallisuus
Kun 29. lokakuuta annetussa kuninkaallisessa asetuksessa 1393/2007 säädetty varmennusmenettely, joka säätelee virallisen yliopistoopetuksen järjestämistä, on hyväksytty, nimikkeen täytäntöönpano valtuutetaan Madridin yhteisön 13. heinäkuuta annetulla asetuksella 1820/2021. (BOCM, 21. heinäkuuta 2021).
uranäkymät
Suhteellaan työelämään UDIMA työmarkkinoilla eniten kysytyt koulutukset ja taidot.
Tämän erityisen maisterintutkinnon tarkoituksena on tarjota opettajille ja tuleville opettajille digitaalisia taitoja integroida tieto- ja viestintäteknologiat (ICT) koulutusalalle käytännöllisestä ja innovatiivisesta lähestymistavasta ja kouluttaa heitä seuraaviin ammatillisiin mahdollisuuksiin:
- Koulutustekniikan asiantuntijaopettaja.
- Kouluttaja akateemiselle henkilökunnalle ja opiskelijoille teknologioiden käytössä.
- Vastaa koulutuskeskusten ICT-osastoista.
- Koulutuksen digitaalisten ohjelmien koordinaattori, joka toteuttaa innovaatioita oppimisprosesseissa.
- Koulutuksen innovaatio-ohjelmien kehittämisen neuvonantaja.
- ICT:n välittämien resurssien ja opetussisällön suunnittelija.
- Koulutuksen sisällön arvioija.