Maisterin tutkinto digitaalisesta markkinoinnista ja sosiaalisista verkostoista
Madrid, Espanja
KESTO
12 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
18 Sep 2023
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
25 Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 460 / per course *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* koko maisterintutkinnon hinta yhdellä maksulla
Johdanto
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisten verkostojen yliopiston maisteri (virallinen) on erittäin käytännöllinen, opiskelijan työllistettävyyden lisäämiseen keskittyvä ohjelma, joka tarjoaa sekä strategista että operatiivista tietoa yhdeltä viime vuosina eniten kasvaneesta osa-alueesta. organisaatioiden alalla: markkinointi digitaalisissa kanavissa ja sosiaalisissa verkostoissa osana viestintää yleisön kanssa.
Se on virallinen ja innovatiivinen ohjelma, joka on kehitetty sopeutumaan yritysten digitalisoinnin uusiin tarpeisiin. Tällä Masterilla on kaksinkertainen tavoite: toisaalta helpottaa sovellettavien digitaalisen markkinoinnin perusteiden hallintaa riittävän strategian avulla eri tavoitteiden saavuttamiseksi riippuen siitä, missä päätöksentekoprosessissa asiakas on; toisaalta opettaa käyttämään työkaluja ja kanavia syvällisesti, tarjoamalla teknistä tietämystä, jonka avulla opiskelija voi työstää digitaalisia kanavia vakavaraisesti markkinointiosastolla tai toimistossa.
Opiskelijan koko maisterin ajan suorittamat toiminnot ovat sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaisen päivittäin kohtaamia harjoituksia, jotka yhdessä ohjelman sisällön ja opettajavalinnan kanssa, jotka pääosin , se yhdistää opetuksen ammatilliseen harjoitteluun varmistaen edellä mainitun käytännönläheisen lähestymistavan sekä sisältöjen uudistumisen ja ajantasaisuuden.
osoitettu
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisten verkostojen maisteri on suunnattu pääasiassa yhteiskunta- ja oikeustieteiden alalta valmistuneille tai valmistuneille erityisesti kaupan ja markkinoinnin, taloustieteen, yritysorganisaation, journalismin, mainonnan ja audiovisuaalisen viestinnän aloilta.
Rajoittamatta tätä, maisterin tutkintoon voivat päästä ne muun koulutuksen valmistuneet, jotka haluavat hankkia korkean tason koulutuksen, joka mahdollistaa ammatillisen projisoinnin maisterin aihealueella. Tätä varten tulee pakolliseksi toteuttaa sarja täydennyskoulutusohjelmia, jotka vahvistavat eri oppiaineisiin liittyvää tietoa ja jotka antavat opiskelijalle tarvittavat ennakkotiedot, jotka mahdollistavat pääsyn maisteriin täydellä takuulla.
Nämä täydennykset koskevat seuraavia aiheita:
- Markkinointi ja globalisaatio.
- Sosiaaliset verkostot ja yhteisön hallinta.
Opetusjärjestelmä
UDIMA koulutusmalli perustuu etäopetukseen, jossa hyödynnetään intensiivisesti tieto- ja viestintäteknologiaa (ICT) koulutusprosessin helpottamiseksi.
UDIMA oppimisen arviointijärjestelmä harkitsee erityyppisten toimintojen suorittamista ja tarvittaessa niiden ylittämistä. Kunkin oppiaineen toiminnan arvioimiseksi vahvistetut prosentuaaliset painot kuvataan yksityiskohtaisesti kunkin opetussuunnitelmaan sisältyvän moduulin tai oppiaineen tiedostossa, ja ne määritetään seuraavassa taulukossa vahvistetuista maksimi- ja minimiarvoista:
Osallistuminen oppimistoimintaan (AA) | 10-20 % |
ohjaimet | 10-20 % |
Jatkuvat arviointitoiminnot (AEC): | 20-50 % |
Kasvotusten loppukoe | 60% |
KAIKKI YHTEENSÄ | 100% |
Kaikissa oppiaineissa opiskelijaa seurataan akateemisesti eurooppalaisen korkeakoulualueen ominaispiirteisiin perustuvan didaktisen toiminnan pätevyyden avulla.
metodologia
UDIMA metodologia perustuu etäopiskelujärjestelmään, joka edistää jatkuvaa arviointia ja "tekemällä oppimista" läheisyyden, saavutettavuuden ja opettajan ja opiskelijan välisen reaaliaikaisen vuorovaikutuksen ympäristössä tietotekniikan ja viestinnän kautta.
Opetus-oppimisprosessia kehitetään virtuaaliluokkahuoneissa, joissa opiskelijoilla on käytössään opetusopas aineen suunnitteluun. Opetusmetodologialla varmistetaan tiedon sekä ammatillisten ja henkilökohtaisten taitojen hankkiminen jatkuvan didaktiseen toimintaan sisältyvän arviointijärjestelmän, itsearviointikyselyiden ja henkilökohtaisen loppukokeen kautta.
Opiskelijan opiskelun ja koulutuksen edistämiseksi kehitetään seuraavia koulutustoimenpiteitä:
- Opiskele didaktisia yksiköitä opiskelijan saataville asetetun ja verkko-opiskeluun tarkoitetun didaktisen materiaalin kautta: käsikirjat, kirjat, artikkelit ja muu tutkittaviin aiheisiin liittyvä bibliografia.
- Kehitä koulutustoimintaa oletusten, käytännön tapausten ja kyselylomakkeiden avulla verkko-opetusalustojen työkalujen avulla.
- Suorita toimintoja, joihin liittyy tiedon haku ja hallinta.
- Valmistele ammatillista osaamista käynnistäviä tutkimuksia, raportteja, projekteja.
- Tarjoa opiskelijalle pysyvästi käytettävissä oleva opetusohjelma, joka mahdollistaa oikean opetus-oppimisprosessin käyttämällä seurantastrategioita, kuten verkko- tai puhelinopasteita.
- Kehitä jatkuvassa toiminnassa arviointiprosessi, joka mahdollistaa oppimisprosessin uudelleensuuntaamisen.
- Suorita opinto- ja ulkopuolisia harjoittelujaksoja erikoiskeskuksissa tutkinnon ammatillisten taitojen saavuttamiseksi.
- Edistää tutkimuskapasiteettia didaktisilla strategioilla, kuten projektin muotoilulla, data-analyysillä, tulosten tutkimisella, johtopäätösten tekemisellä ja bibliografian käsittelyllä.
- Kehitä suullista esiintymistaitoa ja akateemisten töiden puolustamista käyttämällä toimistoautomaation opetustyökalujen mahdollisuuksia.
uranäkymät
UDIMA työelämään UDIMA työskentelee aktiivisesti löytääkseen nykyisillä työmarkkinoilla eniten kysytyt taidot ja kyvyt.
Tämä erityinen maisterin tutkinto mahdollistaa seuraavat ammatilliset mahdollisuudet:
- Digitaalinen viestintäpäällikkö.
- Verkkomarkkinoinnin johtaja.
- SEO-konsultti, SEM.
- Yhteisön johtaja.
- Multimedian sisällönhallinta.
- Vastaa sisältömarkkinoinnista.