Yliopisto maisterin tutkinto espanjan opettamisesta vieraana kielenä
Madrid, Espanja
KESTO
12 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
18 Sep 2023
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
25 Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 460 / per course *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* koko maisterintutkinnon hinta yhdellä maksulla
Johdanto
Espanjan vieraana kielenä opettamisen yliopiston maisterin tutkinnon tieteellinen, akateeminen ja ammatillinen kiinnostus johtuu espanjan kielen erinomaisesta kansainvälisestä tilanteesta nykyään. Tämä tilanne liittyy tarpeeseen kouluttaa asiantuntijaopettajia ja päteviä tutkijoita, jotka kehittävät joukon ominaisuuksia, valmiuksia ja pätevyyttä, joita tarvitaan työnsä tehokkaaseen suorittamiseen erilaisissa ammatillisissa ympäristöissä: opetus, akateeminen johtaminen, toimitukset ja konsultaatiot yrityksille tai yrityksille. instituutiot, jotka vastaavat yhä monikielisemmän ja monikulttuurisemman yhteiskunnan nykyisiin tarpeisiin.
Se on maisterintutkinto, jolla on kasvavia akateemisia ja ammatillisia odotuksia tarjoamalla koulutusohjelman, päivitetyn teoreettisen tiedon ja erittäin hyödyllisiä didaktisia taitoja, jotka takaavat menestymisen ammatillisessa työssä ja helpottavat integroitumista valtavan kansainvälisen ulottuvuuden työmarkkinoille. Lisäksi tutkimuksesta kiinnostuneille opiskelijoille tämä alue tai ala tarjoaa tarvittavat tiedot ja tekniikat tällaisen omistautumisen mahdollistamiseksi.
Maisterin tutkinnon konfiguroinnissa uuden koulutuskehyksen mukaisesti on otettu huomioon uusi normi, joka määrittää uuden järjestelmän mukauttamiseen eurooppalaiseen korkeakoulutusalueeseen: kuninkaallinen asetus 1393/2007, 29. lokakuuta [kuninkaan muuttama Asetus 861/2010, annettu 2. heinäkuuta (BOE 3. heinäkuuta 2010) ja kuninkaallinen asetus 99/2011, 28. tammikuuta (BOE 10. helmikuuta 2011)], jolla vahvistetaan virallisia yliopistoopetuksia koskevat määräykset.
Espanjan vieraana kielenä opettamisen maisteri on virallinen nimike, jonka opintosuunnitelma on julkaistu BOE:ssä numero 45 20.2.2018.
Tämä koulutus on Madri + d -säätiön akkreditoima, koska se on virallinen korkeakoulututkinto, joka mahdollistaa korkeamman pistemäärän saamisen kunkin haun perusteista riippuen opetuksen vastustuksen asteikolla tai julkishallinnon kilpailuissa.
osoitettu
Yliopistotutkinnon suorittaneet perustutkintoa, kandidaattia tai tutkintoa nykykielten, filologian, kielitieteen, käännöstieteen, kasvatustieteiden, humanististen tieteiden, pedagogiikan ja viestintätieteiden eri aloilla sekä kielten ammattilaisia, jotka haluavat erikoistua espanjan opettamiseen vieraana kielenä.
He voivat päästä siihen myös muista korkeakoulututkinnoista, mikäli hakija on suorittanut vieraiden kielten opetukseen liittyvän koulutuksen, hänellä on kokemusta kielten oppimisesta tai kokemusta opettajana kielten opettamisesta ja hän voi todistaa sen vieraan kielen opettajana keskuksen, jossa hän opettaa vähintään 250 tunnin luokkia, suorittamien tai sertifioimien aineiden tiedostona.
Jos on hakijoita, joiden äidinkieli ei ole espanja, heidän on akkreditoitava / todistettava espanjan kielen taitotaso C1, Euroopan viitekehys Instituto Cervantesin tai vastaavan DELE-tutkinnon avulla. Jos tällaista akkreditointia ei ole, vaaditaan yliopiston suorittaman espanjan C1-tason kokeen läpäiseminen.
Masterin päätavoite
Kouluttaa espanjan vieraana kielenä opettamisen alalla päteviä ammattilaisia tarjoamalla heille käytännöllinen ja kilpailukykyinen profiili, jonka avulla he voivat suorittaa ammatillisen työnsä asianmukaisesti ja menestyksen takuulla, mikä helpottaa heidän integroitumistaan valtavan kansainvälisen ulottuvuuden työmarkkinoille .
Mestari on ohjelmoitu siten, että seuraavat erityiset tieteelliset tavoitteet saavutetaan:
- Kehittää myönteisiä asenteita ja avoimuutta kielelliseen ja kulttuuriseen monimuotoisuuteen, edistää kulttuurienvälistä viestintää, perusoikeuksien kunnioittamista sekä rauhan kulttuurin ja demokraattisten arvojen arvoja.
- Tarjoa olennaiset teoreettiset tiedot soveltavan kielitieteen alalta vieraiden kielten ja toisten kielten opetukseen.
- Opettaa espanjan kielellisen tutkimuksen eri osa-alueita (kielioppi, pragmatiikka, semantiikka ja fonetiikka ja fonologia) unohtamatta lähestymistapaa latinalaisamerikkalaiseen kulttuuriin sen kirjallisuuden, historian ja taiteen rikkauden kautta.
- Tarjoa didaktisia työkaluja ja perustavanlaatuisia metodologisia strategioita ohjelmoinnista ja työn organisoinnista E/LE-luokkahuoneessa opiskelijoiden kiinnostuksen kohteiden ja ominaisuuksien mukaan materiaalien suunnitteluun tai tieto- ja viestintätekniikoiden käyttöön. Viestintä, joka helpottaa opetusta tai johtamistehtäviä.
- Opi uusimmista tekniikoista tai suuntauksista latinalaisamerikkalaisen kielen, kirjallisuuden ja kulttuurin opetuksessa ja tutustu tämän tieteenalan mahdollisiin tutkimusmahdollisuuksiin.
Opetusjärjestelmä
UDIMA koulutusmalli perustuu etäopetukseen, jossa hyödynnetään intensiivisesti tieto- ja viestintäteknologiaa (ICT) koulutusprosessin helpottamiseksi.
UDIMA oppimisen arviointijärjestelmä harkitsee erityyppisten toimintojen suorittamista ja tarvittaessa niiden ylittämistä. Kunkin oppiaineen toiminnan arvioimiseksi vahvistetut prosentuaaliset painot kuvataan yksityiskohtaisesti kunkin opetussuunnitelmaan sisältyvän moduulin tai oppiaineen tiedostossa, ja ne määritetään seuraavassa taulukossa vahvistetuista maksimi- ja minimiarvoista:
Osallistuminen oppimistoimintaan | 10-20 % |
ohjaimet | 10-20 % |
Jatkuva arviointitoiminta (AEC) | 20-30 % |
Kasvotusten loppukoe | 50-60 % |
KAIKKI YHTEENSÄ | 100% |
Kaikissa oppiaineissa opiskelijaa seurataan akateemisesti eurooppalaisen korkeakoulualueen ominaispiirteisiin perustuvan didaktisen toiminnan pätevyyden avulla.
uranäkymät
Espanjan opettaminen toisena kielenä on nousemassa yhä enemmän ammatillisena mahdollisuutena, jolla on valtava tulevaisuus. Cervantes-instituutti, viralliset kielikoulut, julkiset ja yksityiset koulut ulkomailla, luennoitsijat ja stipendit ulkomaisissa yliopistoissa, yksityiset kieltenopetuskeskukset, kansalaisjärjestöt... ovat joitakin espanjan opettajien monista ammatillisista vaihtoehdoista. Edellä mainittuihin ammatillisiin mahdollisuuksiin liittyvät tehtävät voidaan ilmoittaa seuraavasti:
- Keskusten ja instituutioiden koordinointi ja johtaminen.
- Keskuksen projektinhallinta.
- Kielen ja soveltavan kielitieteen tutkimushankkeiden koordinointi, ohjaus ja ohjaus.
- Kustannusalan pedagoginen neuvonantaja.
- Toimituksellinen projektikoordinaattori.
- Digitaalisen ELE-sisällön valmistelu.
- Vastaa tietotekniikasta ja multimediaviestinnästä.
- Vastaa kulttuurijohtamisesta kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.
- Teknikko eurooppalaisiin ja kansainvälisiin hallintoihin.
- Kulttuurineuvoja latinalaisamerikkalaisessa maailmassa.