
Maisteri in
STEAM-kasvatuksen maisterin tutkinto (tiede, tekniikka, tekniikka, taiteet ja matematiikka)
Universidad Europea
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online Spain
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Nov 2023
Johdanto
Master in STEAM Education ehdottaa uutta koulutushaastetta varhaislapsuuden, perusasteen, toisen asteen ja lukion opettajille edistämällä luokkahuoneessa osallistavalla tavalla intohimoa luonnontieteiden ja taiteiden oppimiseen ohjelmoinnin, robotiikan ja tieteellisten kokeilujen avulla.
STEAM-koulutus on malli, joka edistää ja parantaa luonnontieteiden, tekniikan, tekniikan, taiteen ja matematiikan aineiden oppimista.
STEAM-opetuksen asiantuntijana saat koulutusta innovatiivisista menetelmistä, jotka edistävät luokkahuoneessa tutkimusmetodologiaa, jonka avulla opiskelijasi voivat tutkia ja manipuloida, suorittaa kokeita, analysoida tuloksia ja oppia argumentoimaan johtopäätöksiään erilaisten kokemusten aikana. luonnontieteiden oppimisen vaiheet.
Edistää laskennallisen ajattelun kehittymistä ja sen soveltamista luokkahuoneessa. Kehittää opetusstrategioita osallistavaa ja integroivaa koulutusta varten.
Se soveltaa aktiivista oppimista innovatiivisilla menetelmillä, kuten PBL-metodologialla (Project Based Learning) projektisuunnittelun eri vaiheissa, PBL- ja IBL-tutkimusmenetelmillä tai Art Thinkingillä.
Miksi opiskella STEAM-kasvatuksen maisterin tutkintoa?
Se on suunniteltu erityisesti STEAM-aineiden opettajille, jotka haluavat olla osa tätä koulutuksen muutosta ja välittää intohimoaan luonnontieteitä, teknologiaa, tekniikkaa, taiteita ja matematiikkaa kohtaan oppilailleen.
Maisterin tutkinto on suunniteltu 8 pilarin ympärille:
- STEAM Education uutena koulutusparadigmana: tunne STEAM Educationin perusteet ja kuinka soveltaa niitä kussakin koulutusvaiheessa.
- Laskennallinen ajattelu: Ohjelma keskittyy laskennallisen ajattelun kehittämiseen ohjelmoinnin, robotiikan, tieteellisen tutkimuksen ja tekoälyn avulla. Opi käyttämään teknisiä työkaluja ja resursseja kannustamaan loogista ajattelua, ongelmanratkaisua ja luovuutta luokkahuoneessa.
- Aktiiviset metodologiat: tutustu lähestymistavoihin, kuten projektipohjaiseen oppimiseen, kyselyyn perustuvaan oppimiseen, taideajatteluun ja ongelmalähtöiseen oppimiseen. Nämä menetelmät kannustavat opiskelijoiden aktiiviseen osallistumiseen, yhteistyöhön ja käytännön taitojen kehittämiseen.
- Tekniikka: Käytä lukuisia teknisiä työkaluja rikastuttaaksesi luokkaasi, mukaan lukien ohjelmointiympäristöt, kuten Scratch, Lego, RPG Maker ja Unity, sekä uusia teknologioita, kuten tekoäly ja lisätty todellisuus. Pystyt käyttämään näitä työkaluja tehokkaasti luokkahuoneessa.
- STEAM-sisällön ja -toimintojen luominen: Pääosin käytännön ohjelmana luot sisältöä, suunnittelet oppimisympäristöjä ja luokkahuoneita sekä kehität STEAM-opetusprojekteja.
- Arviointi: Opi toteuttamaan arviointiprosesseja tälle menetelmälle ja tuottamaan raportteja ja raportteja, jotka kuvastavat edistymistä ja saavutuksia STEAM-projekteissa ja -toiminnoissa.
- Osallistava koulutus: Ohjelma edistää osallistavaa koulutusta universaalin oppimissuunnittelun (UDA) avulla. Pystyt mukauttamaan koulutustapaasi vastaamaan opiskelijoiden yksilöllisiä tarpeita ja edistämään monipuolista ja osallistavaa ympäristöä. Lisäksi erityistä huomiota kiinnitetään tyttöjen ja naisten osallistumiseen STEAM-kenttään.
- Kestävän kehityksen koulutus: maisterin tutkinto käsittelee kestävän kehityksen tavoitteita ja niiden integrointia koulutukseen. Suunnittelet opetusyksiköitä ja hankkeita, jotka edistävät vastuullista resurssien käyttöä, vastuullista kulutusta ja laadukasta koulutusta.
Master in STEAM Education on virallinen tutkinto, jolla on seuraavat ominaisuudet:
ANECA-sertifikaatti
Opetusministeriön alaisen laadunarviointi- ja akkreditointiviraston sertifioima.
eurooppalainen tunnustus
Nimike, joka voidaan hyväksyä ja tunnustaa missä tahansa Euroopan korkeakoulualueen (EES) maassa.
Pääsy tohtorin tutkintoon
Sen avulla voit päästä koulutuksen tohtorin tutkintoon.
Pisteet vastustuksista tai kilpailuista
Viralliset maisterintutkinnot ovat voimassa julkishallinnon opetuskilpailujen ansioasteikolla.
Millainen online-metodologia on?
Joustava
Live-virtuaaliluokat, joihin voit muodostaa yhteyden mistä tahansa ja millä tahansa laitteella.
kiinni
Saat tukea asiantuntijaopettajiltamme, jotka helpottavat oppimistasi, sekä mukana tulevan tutorin, joka opastaa sinua ja auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Toimiva
Virtuaalikampus on oppimisalustasi, josta löydät aineet, joita aiot suorittaa. Lisäksi sinulla on pääsy kirjastoon, yhteisöalueeseen, jossa voit ottaa yhteyttä muihin opiskelijoihin, ja 24 tunnin apu.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Hanki 60 opintopistettä.
Tämän ohjelman päätyttyä opiskelija saa Universidad Europea myöntämän virallisen STEAM-kasvatuksen maisterintutkinnon.
- Moduuli 1. STEAM-opetuslähestymistavan käytännön näkökohdat
- Moduuli 2. STEAM Oppiminen luokkahuoneessa: oppimismetodologiat
- Moduuli 3. STEAM-kasvatus ja laskennallinen ajattelu
- Moduuli 4. Digitaaliset teknologiat STEAM-koulutuksen edistäjinä
- Moduuli 5. Monitieteinen opetussuunnitelmaohjelmointi STEAM-opetukseen
- Moduuli 6. STEAM-koulutusprojektien suunnittelu ja arviointi
- Moduuli 7. Universal learning design (UDL) STEAM-opetuksessa
- Moduuli 8. Kestävän kehityksen koulutus (ESD) STEAM-koulutuksen kautta
- Moduuli 9. Ammatilliset harjoittelut
- Moduuli 10. Diplomityö