Maisteri digitaalisessa markkinoinnissa, viestinnässä ja sosiaalisen median hallinnassa
UNINFORM
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Rome, Italia
Kieli (kielet
Italialainen
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
8 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 600 / per course *
Hakemuksen määräaika
19 May 2024
Aikaisin aloituspäivä
26 May 2024
* + ALV
Johdanto
Korkean tason polku vaatii laadukkaan koulutuslaitoksen!
UNINFORM Groupilla on yli 25 vuoden kokemus korkeakoulututkinnon alalta sekä yli 5 000 tyytyväistä opiskelijaa ja 750 kumppaniyritystä, ja se esittelee mielellään digitaalisen markkinoinnin, viestinnän ja sosiaalisen median hallinnan maisterintutkinnon, joka on konfiguroitu vastauksena radikaaliin taitojen muutokseen, yhä digitaalisempaan, jota nykypäivän työmarkkinat vaativat, sillä uuden median tuntemus ja verkkomarkkinoinnin uudet rajat ovat strategisia voimavaroja, joihin yrityksen menestys perustuu.
Ihanteelliset opiskelijat
UNINFORM Groupin Master Digital Marketingin vastaanottajat ovat:
- Äskettäin valmistuneet sekä taloustieteen, sosiaalisen että humanistisen tieteenaloilla, joilla on kolmivuotinen tai maisterin tutkinto;
- Alan ammattilaiset, jotka haluavat antaa valmistautumiselleen suuremman syvyyden ja akateemisen taustan;
- Yrittäjät, jotka haluavat oppia uusia digitaalisia taitoja ohjatakseen yritystään paremmin nykyaikana.
Masteriin osallistuminen UNINFORM Groupin kanssa on erittäin vastuullinen ja ammattimainen valinta, joka tarjoaa osallistujille erityisiä taitoja ja tietoja aloilla, joilla on suuri kysyntä työelämässä.
Opetussuunnitelma
Digitaalisen markkinoinnin mestari, joka tarjoaa sinulle enemmän: täydellisen ja johdonmukaisen Full Immersion Path -polun
UNINFORM Group Master in Digital Marketing on ainoa, joka tarjoaa sinulle yli 300 tuntia live-koulutusta korkean profiilin opettajien kanssa ohjatulla ja johdonmukaisella Full Immersion -polulla, jossa sinua ei koskaan hylätä tuntinippuina tarpeen mukaan tai lukemattomia epäjärjestyneitä ja ei kovin hyödyllisiä materiaaleja ja resursseja.
Lineaarinen opintosuunnitelma, jossa on määritelty harjoituskalenteri suoria oppitunteja: opettajat ovat sinua varten, maksimaalisen mahdollisuuden keskusteluun ja yhteydenpitoon.
Masterin päätteeksi saat 10 itsenäistä sertifikaattia, jotka jatkavat työskentelyäsi työelämässä taatulla työharjoittelulla ja jatkuvalla koulutuksella, jonka takaavat digitaalimarkkinointitapahtumat yhden vuoden ajan.
Sijoita parhaiten tulevaisuuteen, valitse kumpi tarjoaa sinulle enemmän, halvemmalla. Valitse UNINFORM ryhmä.
UNINFORM Group tarjoaa sinulle:
- +320 tunnin lineaarinen ja jäsennelty koulutuskalenteri, joka on mukanasi 0–100 matkallasi digitaalisessa markkinoinnissa (katso Opintosuunnitelma ja opettajat);
- Vain suoria oppitunteja opettajien kanssa, jotka ovat sinua varten, varmistaen maksimaalisen vertailun ja tuen. Sinua ei koskaan hylätä tuntinippujen varassa;
- Digimarkkinoinnin tapahtumiin kuului koulutusten jatkaminen maisterin jälkeen (Social Media Strategies, WMF ym.). Tiedämme, kuinka tärkeää jatkuva koulutus on;
- Taattu 6 kuukauden harjoittelu +750 kumppaniyrityksen ja toimiston verkostossa.
Digitaalisen markkinoinnin maisterin didaktinen ohjelma on suunniteltu nykyisen työn kysyntäkäyrän mukaan kehittämällä ohjelman nousevien ongelmien mukaisesti (ainoa mestari, jolla on suppilomarkkinointiin, WhatsApp-markkinointiin ja Metaverseen omistetut moduulit) ja syventämällä sitä Jatkuvasti laajentuvan alan vahvuudet, nyt konsolidoidut. Lisäksi opintosuunnitelma jatkuu Masterin jälkeenkin BONUS Digital Marketing Events -tapahtumilla 1 vuoden.
- Moduuli 1: Digitaalinen strategia ja digitaalinen projektinhallinta (aiheiden joukossa digitaalinen markkinointi, strategia ja viestintä)
- Moduuli 2: Digitaalinen analytiikka (Google Analytics, seuranta ja mainokset käsiteltävien aiheiden joukossa)
- Moduuli 3: Sosiaalisen median hallinta (sosiaalisen median markkinointia ja strategiaa käsiteltyjen aiheiden joukossa, mukaan lukien Facebook, Instagram, LinkedIn ja TikTok-markkinointi)
- Moduuli 4: Sisältöstrategia (aiheiden joukossa graafinen suunnittelu, tekstinkirjoitus, visuaalinen viestintä ja toimitussuunnitelma)
- Moduuli 5: SEO-hakukoneoptimointi (käsiteltyjen aiheiden joukossa ovat Google Analytics, linkkien luominen ja SEO-strategia)
- Moduuli 6: Mainonta (sosiaaliset mainokset, digitaalinen mainonta, työkalut käsiteltyjen aiheiden joukossa)
- Moduuli 7: Kanavamarkkinointi ja neuromarkkinointi (käsiteltyjen aiheiden joukossa suppilomarkkinointi, neuromarkkinointi, päämagneetti, käyttökokemus ja käyttöliittymä)
- Moduuli 8: Sähköpostimarkkinointi ja keskustelumarkkinointi (aiheiden joukossa sähköpostimarkkinointi, sähköpostimarkkinointistrategiat, WhatsApp-markkinointi)
- Moduuli 9: Metaverse (NFT, virtuaalitodellisuus, kokemusmatriisi)
- + BONUS-digitaalimarkkinointitapahtumat 1 vuodeksi
Sertifikaatit
UNINFORM ryhmän digitaalisen markkinoinnin, viestinnän ja sosiaalisen median hallinnan maisteri, kiitos sen valmistelun ja yhteistyön institutionaalisten ja kansainvälisten kumppaneiden kanssa, mahdollistaa sen, että sen valmistuttuaan voidaan saada digitaalisen markkinoinnin tärkeimmistä sertifikaateista ja palkinnoista:
- Google Ads -sertifiointi | Google Ads Display -sertifiointi
- Google Ads -sertifiointi | Google Ads Search -sertifiointi
- Google Ads -sertifiointi | Google Ads -mittaussertifiointi
- Analytics Academy | Google Analyticsin henkilökohtainen pätevyys
- Analytics Academy | Google Analytics 4 -henkilökohtainen pätevyys
- Hubspot Academy | Sisältömarkkinoinnin sertifiointi
- Hubspot Academy | Sosiaalisen median markkinoinnin sertifikaatti
- Hubspot Academy | Digitaalisen mainonnan sertifiointi
- Linkedin Marketing Labs | Perusteet
- Linkedin Marketing Labs | Markkinointistrategia
UNINFORM Group, tunnettu ja akkreditoitu kansallinen kauppakorkeakoulu, joka on toiminut yli 25 vuoden ajan korkea-asteen koulutuksen ja koulutusprosessien innovoinnin alalla, toimii tunnustetulla auktoriteetilla tarjoamalla arvostettuja maisterintutkintoja.
UNINFORM Group on myös Lazion alueen akkreditoima, päätöslauselma n.D1558 / 09; ASFOR - Italian johtamiskoulutusyhdistyksen jäsen; akkreditoitu EBAFOS Bilateral Body for Training and Safety tarjoamaan koulutusta valtion aluesopimusten mukaisesti; UNINFORM toimittaa myös mestarinsa CEPAS-pätevyydellä, joka on yksi tärkeimmistä koulutuksen ja ammattitaidon sertifiointielimistä.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Alcuni degli sbocchi Professionali previsti dal Sosiaalisen median markkinoinnin maisteri: sosiaalisen median johtaja, sisältöpäällikkö, sisällöntuottaja, mainosasiantuntija, digitaalistrategi, yhteisöpäällikkö, suppiloasiantuntija, hakukoneoptimoinnin asiantuntija, hakukonemarkkinoinnin asiantuntija, digitaalisen markkinoinnin johtaja, markkinointipäällikkö, brändipäällikkö , digitaalisen PR-asiantuntija.