
Maisteri in
Master johtajuudesta ja johtamisesta koulutuskeskuksissa UNIR - Mexico

Johdanto
Tämän maisterin tutkinnon avulla voit parantaa oppilaitosten laatua laitoksen kaikkien tehtävien kattavan hallinnan ansiosta
- Kesto: 18 kuukautta
- Verkkokokeet
- Laajuus: 84
- Menetelmä: 100% verkkokoulutus
- Live online -luokat
- Henkilökohtainen ohjaaja

Tämä maisterin tutkinto valmistaa sinut johtamaan, johtamaan, ohjaamaan, johtamaan ja arvioimaan maan tärkeimpiä oppilaitoksia sekä koulun että yliopistoa edeltäneellä tasolla.
Koulutuskeskusten johtajuuden ja johtamisen maisteri antaa sinulle tarvittavat tiedot johtajuuden ja koulutuksen hallintakapasiteetin hankkimiseksi, mikä antaa sinulle mahdollisuuden parantaa niiden laitosten koulutuspalvelujen laatua, joihin kuulut.
Se on ainoa maisterin tutkinto, joka on tarkoitettu julkisten tai yksityisten laitosten koordinaattoreille tai johtajille ja niille ammattilaisille, jotka pyrkivät käyttämään johtajuuttaan oppilaitoksessa tehokkaasti.
Tämä jatkokurssi valmistaa sinut olemaan johtava oppilaitoksissa, ja sinulla on tehtäviä, kuten oppilaitosten johtaminen ja organisointi, koulutusjohtajuus, koulutusmarkkinointi sekä koulutusinnovaatiot ja -mallit .
tavoitteet
Opit:
- Oppilaitosten organisaatio ja strateginen johtaminen.
- Opetuslaitosten resurssien ohjaus ja hallinta.
- Sisäinen viestintä, institutionaalinen imago ja ulkoinen edistäminen.
- Tiedotus ja tietokoneistaminen keskuksissa.
- Tiimityö, ryhmädynamiikka ja strategiset neuvottelut.
- Suunnittelu ja tärkeät elementit oppimisen edistämiseksi kouluissa.
- Parannuskäytännöt henkilöstöresurssien tai lahjakkuuden kehittämisen alalla.
- Innovaatio koulutuskeskuksen eri prosesseissa.
Työn kenttä
Työtilat, joille UNIR Mexico -koulutuskeskusten johtaja ja johtaminen valmistelee sinua:
- Oppilaitoksen pääjohtaja tai apulaisjohtaja
- Oppilaitoksen johtaja
- Alueen, syklin tai koulutusvaiheen koordinaattori
- Opintopäällikkö
- Koulutuskeskusten sihteeri
- Oppilaitoksen henkilöstöjohtaja
- Oppilaitoksen viestintäjohtaja
- Koulutusprojektisuunnittelija
- Koulutusyrittäjä
- Koulutusalan konsultti
Kaksinkertainen otsikko
UNIR Mexico -ohjelmassa voit antaa kansainvälisen profiilin opetussuunnitelmallesi, koska maisterin tutkinnon lopussa saat kaksinkertaisen tutkinnon:
- Virallinen Meksikon maisterintutkinto, jonka SEP on hyväksynyt ja jonka UNIR Mexico on myöntänyt.
- Eurooppalainen oma maisterin tutkinto, jonka on myöntänyt La Riojan kansainvälinen yliopisto, Espanja.
Pääsyvaatimukset
Todistus opinnoista ja / tai ammattikorkeakoulututkinto koulutuksen (koulutus, kasvatustieteet, pedagogiikka), hallinto (hallinto, suunta ja koulutus), humanististen ja yhteiskuntatieteiden aloilla.
Tulevilla opiskelijoilla on oltava kandidaatin tai jatko-tutkinto yhdellä koulutus-, hallinto-, humanististen tai yhteiskuntatieteiden aloista. Vaihtoehtoisesti ilmoittautuminen on avoin muille tutkinnon suorittaneille muun koulutuksen aloille edellyttäen, että he täyttävät institutionaalisissa asetuksissa asetetut vaatimukset.
Valmistunut profiili
Koulutuskeskusten johtamisen ja johtamisen maisterin tutkinnon suorittaneilla on tietoa, taitoja, asenteita ja taitoja, jotka liittyvät:
- Johtavat oppilaitokset koko koulutusyhteisön ja sen eri toimintaympäristöjen hyödyksi.
- Tunnista, valitse ja arvioi oppilaitoksen sisäisen ja ulkoisen vuorovaikutuksen ja viestinnän menettelyt.
- Edistetään, sisällytetään ja analysoidaan peruskykyjä ja -taitoja rinnakkaiselon edistämiseksi erilaisissa koulutusympäristöissä ja puututaan tehokkaasti mahdollisten konfliktien ratkaisemiseen.
- Analysoi ja arvioi keskusten hallintaan vaikuttavan informatiivisen ja tietokoneistetun materiaalin erityyppisten ja tukimateriaalien käyttöä erilaisissa yhteyksissä.
opetussuunnitelma
Ensimmäinen lukukausi
- Keskuksen resurssienhallinta (I): Henkilöstöhallinto ja ohjaus (9 op)
- Identiteetti koulutuskeskuksessa (5 op)
- Koulutusjohtajuus johtamiseen (9 op)
- Innovaatio- ja koulutusmallit (5 op)
Toinen lukukausi
- Keskuksen resurssien hallinta (II): Hallinnollinen, taloudellinen ja kaupallinen hallinta. Koulutusmarkkinointi (9 op)
- Oppilaitosten organisaatio ja strateginen johtaminen (9 op)
- Tiimityö, ryhmädynamiikka ja strategiset neuvottelut (5 op)
- Tutkimusmenetelmät (9 op)
Kolmas lukukausi
- Laadunhallinta: Keskuksen arviointi- ja parannussuunnitelmat (5 op)
- Sisäinen viestintä, institutionaalinen imago ja ulkoinen edistäminen (5 op)
- Tiedotus ja tietokoneistaminen keskuksissa (5 op)
- Lopullinen maisteriohjelma (9 op)
Yhteensä: 84 op
metodologia
Live online -luokat
Opiskelijat voivat osallistua live-online-luokkiin joka päivä . Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa.
Lisäksi kaikki luokat kirjataan niin, että jos opiskelijat eivät pääse paikalle, he näkevät niiden viivästyvän niin monta kertaa kuin haluavat.
Didaktiset resurssit
UNIR-virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä, jolla voi tutkia kutakin aihetta. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista.
Sieltä opiskelijat löytävät: aiheet, keskeiset ideat, täydentävän audiovisuaalisen materiaalin, aktiviteetit, lukemat, arviointitestit, foorumit, keskustelut, blogit ja pääsyn tiettyjen aiheiden mestarikursseille.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR: ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.
Henkilökohtainen ohjaaja:
- Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
- Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
- Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
- Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.
Arviointijärjestelmä
UNIR: ssä opiskelijoiden päivittäinen työ arvostetaan ja palkitaan. Siksi kandidaatin tutkinnon suorittaminen perustuu:
- Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
- Verkkokokeet.
UNIR-metodologia on tärkein arvo opiskelijoillemme. Sen avulla he voivat opiskella missä tahansa, joustavalla ja yhteensopivalla tavalla jokapäiväisen elämänsä kanssa. Lisäksi he voivat olla vuorovaikutuksessa, liittää ja jakaa kokemuksia luokkatovereidensa ja professoreidensa kanssa aivan kuten kasvokkain yliopistossa.