Maisterin tutkinto kaupan ja myynnin johtamisessa
UNIR
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Logroño, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Yritysten kaupallinen alue on yksi arvokkaimmista osastoista, minkä vuoksi yritykset vaativat päteviä ammattilaisia.
Tällä maisterin tutkinnolla pääset syventymään myynnin, myynnin ja markkinoinnin alueisiin, oppimaan kuinka uudet markkinat toimivat ja miten uudet kuluttajat käyttäytyvät.
Lisäksi opit uusista markkinointistrategioista ja harjoittelet hankkimaan uusia kaupallisia ja myyntitaitoja käyttämällä Hubspot CRM -ohjelmistoa ja SimBrandin liiketoiminta- ja päätöksentekosimulaattoria, kaikki erittäin käytännöllisillä menetelmillä Case-metodin kautta Harvardista.
UNIR tarjoaa sinulle Harvard ManageMentor -ohjelman "Leading People" -tutkinnon täydentämään maisterintutkintoa sekä erilaisia työpajoja ja mestarikursseja, joita opettavat kunkin alan ammattilaiset ja asiantuntijat.
Päällikön tavoitteet
UNIR : n kaupallisen ja myynnin johtamisen maisteri on erikoistunut kaupallisten strategioiden kehittämiseen vastaamaan myyntiodotuksia globaalissa ja muuttuvassa ympäristössä.
Tarkemmin sanottuna voit kaivaa näkökohtia, kuten kaupallinen ja markkinoinnin hallinta , tietojärjestelmät, kattava viestintä asiakassuhteissa, myyntitiimien johtamisen merkitys, myynnin uudet suuntaukset tekniikoilla ja sähköisellä kaupankäynnillä tai kaupallisilla ja myyntitaidoilla.
Vahvista maisteriasi UNIR : n digitaalisen markkinoinnin UNIR ja erota profiilisi hankkimalla taitoja ja tietoja yrityksen digitaalistrategioiden kehittämisessä
Yleiset tiedot
- Kesto: 1 lukuvuosi
- Verkossa tai kasvokkain kokeet: kunkin lukukauden lopussa
- ECTS-opintopisteet: 60
- Menetelmä: 100% verkkokoulutus
- Live-online-luokat
- Henkilökohtainen ohjaaja
metodologia
Live online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.
- Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
- Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
- Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
- Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.
Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.
- Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
- Viimeinen tentti verkossa tai kasvokkain.
- Pro gradu -tutkielma
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
Ensimmäinen lukukausi 30 op
- Kaupallinen ja markkinoinnin hallinta (6 op)
- Tietojärjestelmät liiketoiminnan päätöksentekoon (6 op)
- Asiakassuhteiden hallinta (6 op)
- Kattava kaupallinen viestintästrategia (6 op)
- Myyntihenkilöstön hallinta (6 op)
Toinen lukukausi 30 op
- Sähköinen kaupankäynti: saapuva markkinointi (6 op)
- Kaupalliset ja myyntitaidot (6 op)
- Ulkoiset harjoittelut (6 op)
- Diplomityö (12 op)
Ohjelma (12 op)
Markkinointisuunnitelma (6 op)
- Digimarkkinoinnin suunnitelman esittely
- Nykytilanteen analyysi. Vaiheet ja työkalut
- Markkinointitutkimus
- Tavoitteiden asettaminen
- Digitaalisen markkinoinnin strategioiden valinta
- Markkinointitaktiikkojen kehittäminen
- Digitaalisen markkinoinnin suunnitelman ennustaminen, seuranta ja valvonta
Saapuva markkinointi ja hakukoneoptimointi (6 op)
- Johdatus inbound-markkinointiin
- Sisääntulevan markkinoinnin strateginen suunnitelma
- Muunnossuppilo: TOFU, MOFU ja BOFU
- Hakukoneoptimointi (SEO)
- Sisältömarkkinointi
- sähköpostimarkkinointi
- Markkinoinnin automaatio
Ohjelman tulos
Mitä opit
- Hallitset uusien teknologioiden tarjoamat työkalut asiakasportfolion laajentamiseen, suorempien suhteiden luomiseen heidän kanssaan, yrityksen maineen parantamiseen ja siten toivotun tuoton saavuttamiseen.
- Kehität liiketoimintastrategian suunnittelua
- Pystyt suunnittelemaan mainoskampanjoita ja hallitsemaan sosiaalisia verkostoja
- Osaat tehdä markkinatutkimusta
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Suositeltu profiili
Kaikki, joilla on ammatti verkkomarkkinoinnin, Internetin ja sähköisen kaupankäynnin parissa
Uramahdollisuudet
uramahdollisuuksia
- Kaupallinen johtaja
- General Sales Director
- Kansallinen myyntijohtaja
- Vientijohtaja
- Laajennuksen johtaja
- Aluejohtaja
- Valvoja tai tilin johtaja
- Myyntijohtaja
- Välittäjä
- Kauppa-markkinointipäällikkö
- Avainasiakaspäällikkö
- Vastuullinen markkinointi.