MasterPhDLawKandidaattiMBAHealthcareCourses
Keystone logo
Vogue College of Fashion Voguen sosiaalisen median strategia ja markkinointi
Vogue College of Fashion

Voguen sosiaalisen median strategia ja markkinointi

Online

8 Weeks

Englanti

Osa-aikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

Etäopiskelu

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

Kuka on kurssi?

Voguen sosiaalisen median strategia & Markkinointi on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ja innostuneita jännittävän ja kiinnostavan digitaalisen sisällön luomisesta. Kurssi sopii erinomaisesti niille, jotka haluavat tutustua sosiaaliseen mediaan, bloggaamiseen, podcastingiin, brändien ja vaikuttajien sisällön luomiseen liittyviin eri puoliin ja visuaalisen viestinnän taitoihin sekä ymmärtää tuotanto- ja suunnitteluprosesseja, jotka ovat suuren yleisön houkuttelevan sisällön taustalla. Tämä on vuorovaikutteinen verkkokurssi, jonka tavoitteena on parantaa sisällöntuotantotyyliäsi, tekniikkaasi ja soveltuvuuttasi yleisölle.

Yleiskatsaus

Tällä kurssilla tutustutaan sisällön luomisen kehitykseen ja tutkitaan, miten luoda, ideoida, suunnitella ja julkaista menestyksekkäästi loistavaa sisältöä.

Opit tunnistamaan, ketkä ovat keskeisiä vaikuttajia ja kuka luo hienoa sisältöä, joka herättää huomiota muodin ja luovan alan yrityksissä. Saat myös tietoa siitä, miten sisältöä käytetään eri alustoilla, kuten sosiaalisessa mediassa, blogeissa, podcasteissa, videokanavissa, sovelluksissa ja verkkosivustoilla.

Joka viikko on erilaisia aktiviteetteja, joihin voit osallistua. Jotkut näistä ovat yksilöllisiä, ja jotkut teet live-istuntojen aikana muun kurssilla opiskelevan ryhmän kanssa.

Kurssin onnistuneen suorittamisen jälkeen olet saanut laajaa perehdyttävää tietoa:

  • sisällön luomisen, prosessin ja suunnittelun kehitys & strategia,
  • sisältömarkkinointi osana brändi- ja markkinointistrategiaa,
  • sisällön kirjoittaminen brändeille ja yrityksille, alustoille & kanavat,
  • podcasting & bloggaaminen,
  • sisällön kehittäminen yrityksille & vaikuttajat,
  • menestyksen arviointi
  • digitaalinen tarinankerronta,
  • ja sisällön tulevaisuuden uudelleensuunnittelusta

Sinulla on kurssin aikana useita tilaisuuksia luoda sisältöä.

Virtuaalinen valmistuminen

Kurssin lopussa järjestämme virtuaalisen valmistumistilaisuuden, johon kaikki opiskelijat kutsutaan osallistumaan yhdessä kurssinjohtajan, kollegion toimitusjohtajan, alan vieraiden ja kollegion akateemikkojen kanssa. Tämä on meille kaikille hieno tilaisuus juhlia saavutuksiasi ja kaikkea sitä uutta tietoa, jonka olet saanut kuuden viikon opiskelun aikana Vogue College of Fashionissa.

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Ohjelman tulos

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Lyhytkurssi datatieteestä ja tekoälystä markkinoinnissa
    • Online
  • Tohtorintutkinto on itsenäinen, itseohjautuva akateeminen tutkimusohjelma, jota valvojaryhmä tukee ja joka tuottaa omaperäisen panoksen tietämykseen julkaisukelpoisen väitöskirjan muodossa. Tohtorintutkinto-ohjelmassa tuetaan myös tutkimus- ja yleistaitoj
    • Online Malawi
  • Liiketoiminnan johtaminen-markkinointi
    • Online