
Voguen sosiaalisen median strategia ja markkinointi
Online
KESTO
8 Weeks
KIELET
Englanti
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kuka on kurssi?
Voguen sosiaalisen median strategia & Markkinointi on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ja innostuneita jännittävän ja kiinnostavan digitaalisen sisällön luomisesta. Kurssi sopii erinomaisesti niille, jotka haluavat tutustua sosiaaliseen mediaan, bloggaamiseen, podcastingiin, brändien ja vaikuttajien sisällön luomiseen liittyviin eri puoliin ja visuaalisen viestinnän taitoihin sekä ymmärtää tuotanto- ja suunnitteluprosesseja, jotka ovat suuren yleisön houkuttelevan sisällön taustalla. Tämä on vuorovaikutteinen verkkokurssi, jonka tavoitteena on parantaa sisällöntuotantotyyliäsi, tekniikkaasi ja soveltuvuuttasi yleisölle.
Yleiskatsaus
Tällä kurssilla tutustutaan sisällön luomisen kehitykseen ja tutkitaan, miten luoda, ideoida, suunnitella ja julkaista menestyksekkäästi loistavaa sisältöä.
Opit tunnistamaan, ketkä ovat keskeisiä vaikuttajia ja kuka luo hienoa sisältöä, joka herättää huomiota muodin ja luovan alan yrityksissä. Saat myös tietoa siitä, miten sisältöä käytetään eri alustoilla, kuten sosiaalisessa mediassa, blogeissa, podcasteissa, videokanavissa, sovelluksissa ja verkkosivustoilla.
Joka viikko on erilaisia aktiviteetteja, joihin voit osallistua. Jotkut näistä ovat yksilöllisiä, ja jotkut teet live-istuntojen aikana muun kurssilla opiskelevan ryhmän kanssa.
Kurssin onnistuneen suorittamisen jälkeen olet saanut laajaa perehdyttävää tietoa:
- sisällön luomisen, prosessin ja suunnittelun kehitys & strategia,
- sisältömarkkinointi osana brändi- ja markkinointistrategiaa,
- sisällön kirjoittaminen brändeille ja yrityksille, alustoille & kanavat,
- podcasting & bloggaaminen,
- sisällön kehittäminen yrityksille & vaikuttajat,
- menestyksen arviointi
- digitaalinen tarinankerronta,
- ja sisällön tulevaisuuden uudelleensuunnittelusta
Sinulla on kurssin aikana useita tilaisuuksia luoda sisältöä.
Virtuaalinen valmistuminen
Kurssin lopussa järjestämme virtuaalisen valmistumistilaisuuden, johon kaikki opiskelijat kutsutaan osallistumaan yhdessä kurssinjohtajan, kollegion toimitusjohtajan, alan vieraiden ja kollegion akateemikkojen kanssa. Tämä on meille kaikille hieno tilaisuus juhlia saavutuksiasi ja kaikkea sitä uutta tietoa, jonka olet saanut kuuden viikon opiskelun aikana Vogue College of Fashionissa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
The course is delivered entirely online and lasts six weeks with around 6-7 hours worth of online learning activities each week, along with guidance and advice on what to read, see and hear, followed by two weeks at the end of the course for you to complete your final assignments.
Course Schedule
The course learning activities can be accessed at any time and own pace.
Each week will have a set of activities that will need to be completed before the learner can proceed to the next week.
Most of the lectures are narrated, pre-recorded lectures by our academics and industry contributors. These can be watched multiple times and at any time within the week that they are set.
Live Sessions
There will be two live events per week scheduled to accommodate any timezone. Recordings of the events will be available after and can be watched at any time.
Live Course Leader Sessions
Every week there will be a live online session with your course leader, where you can ask questions, and discuss anything with regards to the subject area, the course, and your experience with the College. Those sessions are not recorded, to provide for a safe and comfortable environment for all students to share their thoughts.
Week 1: The Evolution of Content Creation
- Introduction to the Course
- How Content Creation Has Evolved
Subject Specialist:
- Stephanie Barker-Fry – PR & Communications Consultant
Week 2: Process, Planning & Strategy
- Brand Tone of Voice & Alignment with Business Values and Purpose
- Storytelling & Understanding Audience Personas
- Content Marketing as Part of Branding and Marketing Strategy
- Content Writing for Brands and Business
Subject Specialists:
- Alexis Jourrou – Maailmanlaajuinen sosiaalijohtaja, Vogue College of Fashion
- Hannah Springett – vanhempi tuotesuunnittelija Vogue College of Fashion ja freelance-luova johtaja
Week 3: Platforms & Channels
- Understanding Which Channels & Platforms Are Right for Your Audience
- Developing Knowledge of What Content is Right for Which Platform
- Podcasting
- Blogging
Subject Specialists:
- Sophie Cullen – Multi-award-winning Beauty Journalist and Brand Consultant
- Elisha Jade White – Digital Stylist, Founder of Mirror Digital Media & Influencer
Week 4: The Content Creation Toolkit
- Learning About the Right Tools for Different Content Types
- Visual Communication & Photography for Different Content Types
Subject Specialists:
- Hannah Springett – vanhempi tuotesuunnittelija Vogue College of Fashion ja freelance-luova johtaja
- Sophie Cullen – Multi-award-winning Beauty Journalist and Brand Consultant
Week 5: Content for Businesses & Influencers
- Evaluation of Success (Followers, KPIs, Measuring Effectiveness for Businesses and Influencers)
- The Purpose of Influencers, Reach, etc.
- Digital Storytelling
Subject Specialists:
- Elisha Jade White – Digital Stylist, Founder of Mirror Digital Media & Influencer
- Hannah Springett – vanhempi tuotesuunnittelija Vogue College of Fashion ja freelance-luova johtaja
Week 6: Reimagining Content
- The Future of Content Creation
- How Will Brands Communicate with Consumers in the Future
- Who Will Be Creating Content in the Future and Via What Type of Platforms or Media
Subject Specialists:
- Sophie Cullen – Multi-award-winning Beauty Journalist and Brand Consultant
- Alexis Jourrou – Maailmanlaajuinen sosiaalijohtaja, Vogue College of Fashion
Weeks 7 & 8: Complete your final assignments
Ohjelman lukukausimaksu
Ohjelman tulos
- To introduce key processes and methods of creating digital content.
- Explore digital marketing channels and how to connect with consumers & audiences via digital content.
- To understand the key tools and practices commonly used for the creation of digital content.
- To recognise how digital technology is impacting fashion & creative industries content.
Galleria
Ohjelman pääsyvaatimukset
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Lyhytkurssi datatieteestä ja tekoälystä markkinoinnissa
- Online
Tohtorintutkinto on itsenäinen, itseohjautuva akateeminen tutkimusohjelma, jota valvojaryhmä tukee ja joka tuottaa omaperäisen panoksen tietämykseen julkaisukelpoisen väitöskirjan muodossa. Tohtorintutkinto-ohjelmassa tuetaan myös tutkimus- ja yleistaitoj
- Online Malawi
Liiketoiminnan johtaminen-markkinointi
- Online