
MBA in
Online Master of Business Administration (MBA) - Tuotehallinnan ja markkinoinnin erikoistuminen Worcester Polytechnic Institute

Johdanto
WPI MBA - Tuotehallinnan ja markkinoinnin erikoistuminen yhdellä silmäyksellä
- Täysin online, asynkroninen aikataulu
- Projektipohjainen opetussuunnitelma, jossa on 20 erikoistumisvaihtoehtoa
- 10 parasta urakehityskeskusta Yhdysvalloissa
- Tarvittavat teknologia- ja analytiikkataidot kudotaan jokaiselle kurssille
- AACSB-akkreditointi
- Ei GRE/GMAT-vaatimusta
Onnistunut tuotehallintaprosessi sisältää vision, strategian ja tuotekehityksen sekä näiden yhdistämisen tehokkaaseen markkinoilletulo- ja brändäysstrategiaan. WPI:n tuotehallinnan ja markkinoinnin MBA-erikoistumiset auttavat sinua oppimaan ja soveltamaan datalähtöistä strategiaa ohjaamaan tehokasta suunnittelua ja toteutusta tuotevision ja yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. Näiden taitojen ja strategioiden avulla voit tulla tehokkaiksi tuote- ja markkinointipäälliköiksi.
100 % online WPI MBA
Opi liiketoiminnan kieli asynkronisessa, täysin verkossa toimivassa yrityshallinnon master-ohjelmassamme, joka valmistaa sinut johtamaan tehokkaasti maailmassa, joka on täynnä digitaalisia ja liiketoiminnan muutoksia. Tekninen painopisteemme valmistaa valmistuneitamme vahvistamaan tiimeitään ja skaalaamaan heidän tekemänsä työtä innovatiivisella, datalähtöisellä päätöksenteon ajattelutavalla.
WPI online MBA - Product Management & Marketing Specialization -ohjelma tarjoaa projektipohjaisen lähestymistavan oppimiseen, joka saa opiskelijat luottamaan kykyynsä arvioida ja koota lahjakkuutta, hallita vaihtelevia aikatauluja ja tasapainottaa kilpailevia prioriteetteja.
Tiedekuntamme ovat kokeneita johtajia, jotka ovat johtaneet innovatiivista ajattelua useissa globaaleissa organisaatioissa. He tuovat tietonsa luokkahuoneeseen ja toimivat mentoreina online-MBA-tuotehallinnan ja markkinoinnin erikoistumisalan opiskelijoille. Monissa tapauksissa tämä mentorointi jatkuu vielä pitkään valmistumisen jälkeen.
Tämä on WPI:n kulttuuri – yhteistyöhaluinen ja innovatiivinen paikka oppia.
Ohjelman tulos
MBA - tuotehallinnan ja markkinoinnin erikoistumisohjelmamme oppimistulokset perustuvat The Business Schoolin missioon innostaa johtajia tieteen, tekniikan ja liiketoiminnan yhteyksissä projektipohjaisella, tarkoituksenmukaisella oppimisella ja innovatiivisella tutkimuksella vaikuttavien tulosten saavuttamiseksi. pyrkiä huippuosaamiseen, joka vie edistystä.
- Näyttöön perustuva ongelmanratkaisu: Pystyy hahmottelemaan ongelman ja käyttämään näyttöä ja analyyttistä päättelyä käytännön ratkaisujen kehittämiseen ja toteuttamiseen.
- Tiimipohjainen yhteistyö: Kykenee työskentelemään tehokkaasti yhdessä saavuttaakseen yhteisen tavoitteen ratkaista monimutkaisia ongelmia.
- Tieteidenvälisyys: Pystyy keskustelemaan keskeisistä kysymyksistä, jotka liittyvät työskentelyyn tekniikan ja liiketoiminnan rajojen yli.
- Strateginen ajattelu: Pystyy tuottamaan käytännöllisiä, ainutlaatuisia ja käyttökelpoisia liiketoiminnallisia oivalluksia, jotka luovat pitkän aikavälin kilpailuetua.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Online MBA - tuotehallinnan ja markkinoinnin erikoistumisopiskelijat ovat oikeutettuja taloudelliseen tukeen, jos he ovat ylioppilastutkittuja ohjelmaan ja ilmoittautuneet vaaditulla määrällä opintopisteitä. Ota yhteyttä talousavustustoimistoon, jos sinulla on kysyttävää hakemisesta tai mahdollisista vaihtoehdoista.
Akkreditoinnit
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.