MasterPhDLawKandidaattiMBAHealthcareCourses
Keystone logo

6 Markkinointijohtaminen programs found

Suodattimet

  • BSc
  • BA
  • Kandidaatin tutkinnot
  • BBA
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
  • Markkinointijohtaminen
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (6)
    • Takaisin pääluokkaan
    Sijainnit
    Etsi lisää paikkoja
    Tutkinnon tyyppi
    Kesto
    Opiskeluvauhti
    Kieli
    Kieli
    Opintomuoto

    6 Markkinointijohtaminen programs found

    verkossa Kandidaatin tutkinnot Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi Markkinointijohtaminen

    Kandidaatin tutkinto on suosittu perustutkintoa ohjelma, ja monet koulut tarjoavat sen verkossa. Saatavana useissa eri aiheista, opiskelijat voivat ansaita asteen oman aikataulun osa-aika- tai kokopäiväisesti.

    Mikä on online kandidaatin Marketing Management? Tämä ohjelma on suunnattu kohti opiskelijoille, jotka haluaisivat oppia, miten suunnitella ja suunnitella mainoskampanjan palvelun tai tuotteen. Useimmat ohjelmat tarjoavat yleissivistys aloilla liiketoiminnan säännösten, myynnin ja viestinnän, vaikka jokainen ohjelma on oma erityinen opetussuunnitelma. Kurssit voivat vaihdella yritysviestintää koostumuksen ja retoriikasta johdon laskentatoimen. Jotkut ohjelmat ovat opiskelijoiden rakentaa salkun, joka koostuu työnäytteitä ja oppimiskokemuksia.

    Vaikka ansaita tämän verran, opiskelijat rakentaa kriittisen ajattelun, viestinnän ja yhteistyön taitoja, että monet eri työnantajan etsiä.Toinen hyöty ansaita tämän verran on, että se tarjoaa perustan niille, jotka haluavat mennä ansaita maisteriksi.

    Kustannukset on iso vastike monille opiskelijoille, joten yksityiskohtainen tutkimus tulisi tehdä ennen kuin mitään kouluissa. Olla yhteydessä koulujen suoraan antaa parhaan käsityksen siitä, mitä odottaa koko opetusta olisi. Se on myös hyvä idea tiedustella taloudellista tukea käytettävissä.

    Opiskelijoille, jotka ovat kandidaatin tutkinnon markkinoinnin johto voi halutessaan työskennellä monenlaisia ​​markkinoinnin tehtävissä. Tyypillisiä tehtävänimikkeitä kuuluvat tuotepäällikkö, Account Manager, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija, markkinatutkimukset analyytikko, digitaalinen markkinointi koordinaattori, myyntiedustaja ja myynninedistämiseen avustaja. Kannat voivat olla käytettävissä erilaisia ​​valmistus-, palvelu, vähittäiskaupan, tukkukaupan ja taloudelliset yrityksille.

    Tutkimus- ja vertailla koulujen nyt löytää täydellinen ohjelma ja paikkaan, joka vastaa tarpeitasi.Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.