Keystone logo

3 verkossa MBA Ohjelmat sisään Media 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • MBA
  • Journalismi ja joukkoviestintä
  • Media
Opintoalat
  • Journalismi ja joukkoviestintä (3)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

    verkossa MBA Ohjelmat sisään Media

    Korkeakoulututkinnon suorittaneiden opiskelijat työskentelevät usein diplomi-insinöörin valmistuttua. Yleensä yhden tai kahden vuoden välillä ohjelmasta riippuen tämä tutkinto voi olla hyödyllistä johtamisuran jatkamiseksi joko julkisella tai yksityisellä sektorilla.

    Mikä on MBA mediassa? Tutkinnon suorittaneilla on tyypillisesti osaaminen ja asiantuntemus kehittää ja johtaa liiketoimintaa mediaosastoon tai yritykseen. Kurssit kattavat journalismin, verkkomarkkinoinnin, massamainonnan, mainonnan, lähetystoiminnan, julkaisemisen ja suhdetoiminnan johtamisen aiheet. Erityispiirteitä voivat olla taiteilijoiden tai yritysten kehittäminen ja hallinta mediassa, mobiilisovellukset, vuorovaikutteiset ja lisääntyneet todellisuuskokemukset, kuluttajatrendit ja kulttuurin vaikutukset markkinointiviestintään.

    Markkinointikonseptien ja tekniikoiden soveltaminen auttaa usein valmistuneita myyjäideoita ideoista tuotteisiin. Vahvat viestintätaidot soveltuvat sekä henkilökohtaiseen että ammatilliseen toimintaympäristöön, ja kuluttajien kehittymisen ymmärtäminen voi olla hyödyllistä uusien liiketoimintayritysten suunnittelussa.

    Kustannukset saada MBA-tutkinto eroaa riippuen siitä, onko tutkinto kestää yhden tai kahden vuoden loppuun ja jos opiskelijat osallistuvat luokat kokopäiväisesti tai osa-aikaisesti osana johtoryhmän ohjelmaa. Yliopiston sijainti voi myös vaikuttaa lukukausimaksuihin ja palkkioihin.

    MBA Media usein avaa useita uramahdollisuuksia valmistuneille. Jotkut haluavat tulla markkinointi- tai mediamestareiksi mainos- tai luova virastoille. Toiset voivat löytää uraa vanhempina mediaanalyytikkona, hakukonemarkkinointiohjelmajohtajana, mediasuhteiden johtajana, brändinvalvojana, tapahtumakomentorina, markkinointistrategia-konsulttina, markkinointijohtajana markkinoinnin tai digitaalisen sisällön strategian johtajana. Ne, jotka nauttivat kirjoituksesta, valitsevat yleisesti toimittajien, toimittajien, tulostus- tai online-julkaisujen tai markkinointiviestinnän johtajan tehtävät.

    Ne, jotka ovat kiinnostuneita medianhallinnasta, ovat usein suosittuja tutkimusohjelmille maailmanlaajuisesti etsimään erikoistuneita koulujaan. Online-vaihtoehdot voivat sopia ammattilaisille, joilla on kiireisiä aikatauluja. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.