Keystone logo

1 verkossa Sekoitettu Ohjelmat sisään Muotimarkkinointi 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • Muoti
  • Muotimarkkinointi
  • Sekoitettu
Opintoalat
  • Muoti (1)
    • Takaisin pääluokkaan
    Sijainnit
    Etsi lisää paikkoja
    Tutkinnon tyyppi
    Kesto
    Opiskeluvauhti
    Kieli
    Kieli
    Opintomuoto

      verkossa Sekoitettu Ohjelmat sisään Muotimarkkinointi

      Muotimarkkinointi on ala, jolla keskitytään erilaisiin liiketalouteen ja muotiin liittyviin aiheisiin. Koulutusohjelmat ovat varsin erilaisia keskenään, joten opiskelijat voivat ohjelmasta riippuen päästä suorittamaan esimerkiksi seuraavia aiheita käsitteleviä kursseja: vaateanalyysi, muodin sosiaaliset puolet, e-kaupankäynnin strategiat, taloustiede ja vaatemarkkinat, tilastollinen analyysi ja tutkimusmenetelmät.

      Blended learning yhdistää digitaalisen ja verkkomedian perinteiseen kasvokkain tapahtuvaan oppimiseen. Sen avulla opettajat voivat käyttää erilaisia opetusmenetelmiä ja teknologiaa räätälöidäkseen oppimista jokaiselle opiskelijalle. Blended-oppimista voidaan käyttää eri muodoissa täysin verkkokursseista hybridikursseihin, joissa opiskelijat oppivat sekä fyysisessä luokassa että verkossa.