Lue virallinen kuvaus

Missio ja tavoitteet

Tietämyksen ja ymmärryksen edistäminen: Pyrimme edistämään tietämystä ja ymmärrystä pitkäaikaisella tutkimusyhteistyöllä useiden korkeakoulujen kanssa ja DDR-tutkijoiden kehittämien pitkäjänteisten johtamistapaustutkimusten kasvavaa ja ainutlaatuista valikoimaa käsittelevän temaattisen analyysin avulla. CSU.

Annetaan yksilöille mahdollisuus oppia koko elämänsä ajan (henkilökohtaiseen kasvuun ja täyttymiseen, tehokkaaseen osallistumiseen työvoimaan ja rakentavaan panokseen yhteiskunnassa): Olemme edesauttaneet useiden tuhansien keski- ja ylimmän johdon kehitystä viimeisten 40 vuoden aikana monissa Australian yrityksissä ja hallituksen yksiköt. Viime aikoina olemme toteuttaneet sarjan 12 viikon intensiivisiä työpaikkojen strategisia johtamisohjelmia suurelle Australian pankille. Näkemyksemme jatkuvan oppimisen merkityksestä työ- ja perhe-elämän yhteensovittamisen näkökulmasta on esitetty raportissa tutkimuksesta, jonka olemme tehneet viimeisten kolmen vuoden aikana ja joita työ NSW on tukenut työn 2020 tulevaisuuteen. (ISBN 9780980499100) Tämä raportti on saatavilla verkkosivuillamme.

Työmarkkinoiden vaatimusten täyttäminen laadukasta koulutusta käyttäen: Olemme ottaneet käyttöön useita kurssi- ja sisältöinnovaatioita, joiden tarkoituksena on parantaa kurssin osallistujille tarjottavan kehityksen laatua. Saamme hyödyllisiä tietoja pienryhmäkeskusteluista ja yksittäisistä perusteellisista haastatteluista aiempien osallistujien ja neuvoa-antavan neuvoston jäsenten kanssa. Tunnustamme ja sisällytämme kursseihimme mahdollisimman paljon suuntausta "kurssin muokkaamiseen". Tavoitteenamme on tehokkaammin katkaista ero teorian ja käytännön välillä ja tarjota paljon vahvempi arvo molemmille.

Yhteisön varustaminen sosiaalisten, kulttuuristen ja kansainvälisten tietojen, taitojen ja asenteiden avulla kaikkien kansalaisten elämänlaadun parantamiseksi: Olemme erikoistunut kypsä laitos. Ymmärrämme kuitenkin, että meillä on potentiaalia saavuttaa suurempi vaikutus kuin koot saattavat ehdottaa, että yhteisön johtajat saisivat sosiaaliset, kulttuuriset ja kansainväliset tiedot, taidot ja asenteet, jotka auttavat heitä tekemään parempaa työtä kaikkien elämänlaadun parantamiseksi kansalaiset.

Osallistuminen demokraattiseen, oikeudenmukaiseen ja sivistyneeseen yhteiskuntaan: Johtamisen todellisuudet, joita osallistujilla on taipumus löytää oppimismatkallaan, korostavat tyypillisesti organisaation johtamisessa tapahtuvaa siirtymistä autokraattisesta keskittymisestä tuottamaan lyhyen aikavälin kannattavuutta ensisijaisesti rajoitetun joukon eduksi. sidosryhmiä kohti yhteisesti jakautunutta johtajuutta, joka hyväksyy kokonaisvaltaisen monen sidosryhmän tasapuolisen ja osallistavan palvelun lähestymistavan kaikkien sidosryhmien suhteen riippumatta niiden suhteellisesta voimasta ja vaikutuksesta.

Osallistuminen parantuneeseen kansantalouteen korkeatasoisten taitojen, tietämyksen ja tutkimuksen avulla (mukaan lukien yhteistyötutkimus yritysten, teollisuuden ja hallitusten kanssa): Organisaation 40 vuotta sitten syntynyt perustuslaki oli luoda silta elinkeinoelämän ja johtavien maailman- luokan tutkijat. Tämän sillan perustivat viisi Australian tunnetuinta suuryritystä. Jatkuva intensiivinen yhteistyö liiketoimintamme kanssa ja sitoutumisemme teorian yhdistämiseen käytäntöön viimeisten 40 vuoden aikana oikeuttavat asemamme sillan välille akateemisen maailman ja johtavan tason johtavien tasojen välillä. Viime aikoina olemme sisällyttäneet kansalaisyhteiskunnan sektorin tärkeäksi kumppaniksi tämän sillan rakentamisessa.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Yleiskatsaus ja historia

Australian kansainvälinen markkinointiinstituutti (IMIA) perustettiin vuonna 1970 viisi suurta Australian yritystä: Amatil, APM, CSR, ICI ja New South Walesin pankki (nykyisin Westpac). Nämä yhtiöt osallistuivat voimakkaasti vuoteen 1990 saakka, jolloin IMIAsta tuli itsenäinen jatko-opiskelijakeskus strategisia yritystutkimuksia varten. Vuonna 2010 IMIAsta tuli Australian Graduate School of Leadership (AGSL), ja sen tytäryhtiönsä IMIA-strategisten liiketoimintatieteiden keskus tarjoaa edelleen johtajuuden kehittämistä ja strategisia neuvontapalveluja organisaatioille ja yksityishenkilöille.

IMIAn tiedekunta sai alun perin sopimuksen Harvard Business Schoolista ja muista suurista USA: n ja Euroopan yrityskouluista. 1980-luvun lopulla otettiin käyttöön vahva Australian tiedekunnan osa. IMIAn ensimmäinen tiedekunnanjohtaja oli entinen dekaani Harvard Business Schoolissa. Tohtori Ramzi Fayed nimitettiin tiedekunnan johtajaksi vuonna 1984 ja vuonna 1990 hänestä tuli instituutin johtaja. Vuonna 1991 perustettiin IMIAn Sydneyn CBD-kampus.

Lyhyiden kurssien, tiedotustilaisuuksien ja innovaatiotoiminnan ja neuvontapalvelujen lisäksi IMIA kehittää ja tarjoaa akkreditoituja jatko-opintoja yliopiston kumppaneiden puolesta ja yhdessä. Kurssimateriaalit toimitetaan verkossa, jolloin osallistujat voivat opiskella milloin tahansa ja missä tahansa heillä on internetyhteys. Tämä on mahdollistanut tämän päivän johtajien, joilla on ennalta arvaamattomia matkustusvelvoitteita ja työtaakkaa, integroida menestyksekkäästi opiskelusitoumuksensa elämäänsä.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Ohjelmien opetuskielet:
  • Englanti

Tämä koulu tarjoaa myös:

Osoite
Level 25, 88 Phillip Street
NSW 2000 Sydney, New South Wales, Australia