Fundación Universitaria Popayán - Univida

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Virtuaali- ja etäopiskelijoiden yksikkö - UNIVIDA

100% virtuaalinen korkealaatuinen korkea-asteen koulutus

118884_Banner-quienes-somos-19.jpg

tehtävä

Myötävaikuttaa ihmisten kokonaismuodostumiseen tieto- ja viestintätekniikan käyttöön ja kehittämiseen perustuvilla keinoilla, jotka vaarantavat heidän pyrkimyksensä alueen ja maan kestävään kehitykseen; ammatillisen soveltuvuuden ja sitä takaavien pedagogisten strategioiden perusteella. Projekti institutionaalisiin toimiin, jotka vahvistavat alueen ja maan koulutusprosesseja.

näkymä

Popayánin yliopiston säätiön UNIVIDAn virtuaalinen ja etäopisto-osasto tulisi olla alue, joka tunnustetaan sen suorituskyvystä virtuaalisen ja etäopetuksen sekä sosiaalisen esityksen aloilla, tuottamalla ohjelmia alueellisten, kansallisten ja kansainvälisten tarpeiden mukaisesti. Tätä varten prosessien kehittämisen on perustuttava kansainvälisten laatustandardien kehykseen, joka vastaa opetusministeriön ja sertifiointilaitosten vahvistamia koulutustarpeita.

Laatupolitiikka

UNIVIDA-virtuaalinen ja etätaiteen akateeminen yksikkö, joka on sitoutunut ihmisten integroitumiseen tieto- ja viestintätekniikan avulla ja tukeutuen sopivaan ihmisen kykyyn, pyrkii asiakkaidensa tyytyväisyyteen toteuttamalla tehokkaan prosessin, jota voidaan jatkuvasti parantaa, jota Täyttää lakimääräykset ja kansainväliset laatustandardit.
FUP ja UNIVIDA saavuttivat tavoitteen tarjota korkealaatuisia kansainvälisten standardien mukaisia koulutuspalveluita ja saivat kansainvälisen Bureau Veritas -järjestön myöntämän ISO 9001: 2008 -sertifikaatin 15. maaliskuuta 2016.


Tällä tavoin vahvistetaan sitoutumisemme akateemiseen yhteisöön tarjoamalla yhdellä napsautuksella ammattimaistamisen prosessit, jotka vastaavat korkeimpia laatuominaisuuksia.

Laadutavoitteet

  • Säilytä Bureau Veritasin myöntämä ISO 9001: 2008 -laatusertifikaatti.
  • Kehitä tehokas virtuaalikurssien luomisprosessi, joka on mukautettu lakimääräyksiin.
  • Sovelletaan jatkuvia parannuksia virtuaalikurssien ja muiden prosessien luomisprosessiin, jotka auttavat täyttämään UNIVIDA-tehtävän.

118886_Banner-educacion-virtual-19.jpg

Mikä on virtuaalinen koulutus?

”Virtuaalinen koulutus, jota kutsutaan myös” online-koulutukseksi ”, viittaa koulutusohjelmien kehittämiseen, joissa on kyberavaruutta opetus- ja oppimisskenaariossa. (...) Tästä näkökulmasta virtuaalinen koulutus on toiminta, jolla pyritään edistämään koulutustiloja, jotka perustuvat tieto- ja viestintätekniikkaan uudenlaisen opetuksen ja oppimisen luomiseksi. " (MEN-2009).

Tässä mielessä virtuaalinen koulutus tarkoittaa prosessia, joka ei edellytä opiskelijan läsnäoloa samaan aikaan ja samassa tilassa osana oppimiskokemusta kattavan pedagogisen strategian avulla.

Miten virtuaalitilassa opiskelu tapahtuu?

UNIVIDAn toteuttama menetelmä on E-learning, joka tunnetaan paremmin nimellä Virtual Education. Tässä mallissa opettajan rooli muuttuu, hän on moderaattori, koordinaattori, avustaja, välittäjä ja vielä yksi osallistuja. Opiskelija on tiedon rakentamisen prosessin päähenkilö, koska se ei vastaa sisällön siirtoon, vaan ehdotettujen aiheiden yhteiseen kehittämiseen, joka tuottaa merkittävää tietoa. Ajan joustavuutta hallitaan ja se ei edellytä läsnäoloa perinteisessä luokkahuoneessa, vaan oppimisalustan kautta, tässä tapauksessa Moodle.

Kuinka paljon aikaa minun pitäisi käyttää virtuaaliseen ohjelmaan?

Virtualisuudessa yksi tunti olisi omistettava jokaiselle aiheelle. Kaksi kurssia (koehenkilöt) kehitetään viiden viikon aikana, yhteensä kuudelle henkilölle 15 viikon aikana, mikä on yhden lukukauden kesto.

Jokainen opiskelija on vastuussa ajastaan, joten kurssit ovat saatavilla siihen aikaan, kun opiskelija haluaa rekisteröidä ne.

Miten teokset ja työpajat järjestetään?

Yhteistyötä on olemassa, mutta itsenäisen työfilosofian puitteissa, jossa voit harjoittaa toimintaa itsenäisesti, koska opiskelijat eivät välttämättä aina sovi aikatauluun. Harjoitukset, kuten wikit (yhteistyössä rakennetut sivustot) ja foorumit, joissa opiskelijat osallistuvat asynkronisesti, toisin sanoen eri aikoihin.

Miten arviointimenettely on?

On monia arviointitoimia, kuten työpajat, tentit, kotikäytännöt, sopimukset testauslaboratorioiden kanssa, kotitehtävät, työpaikat jne. Chat-osallistuminen, osallistuminen foorumeihin ja käyttöoikeus myös lisäävät opiskelijan luokkaa.

Virtuaalinen ohjaaja arvioi viikoittaiset teokset ja loppuarvioinnin, joka koostuu joukosta akateemista toimintaa.

119090_Banner-investigacion-19.jpg

tutkimus

UNIVIDA-tutkimus on yksi tärkeimmistä kiinnostuksen ja kehityksen aloista. Ei vain siksi, että se on akateeminen yksikkö, vaan koska olemme vakaasti sitä mieltä, että taitojen kehittäminen ja tutkimuksen asenteen muotoilu tarjoavat suuria resursseja tuleville ammattilaisille, jotka muodostavat kanssamme.

Otamme tämän toiminnan kahteen riviin:

  • Muotoileva tutkimus: sitä kehitetään virtuaaliohjelmien puitteissa, samoin kuin tutkimussyöntöjen avulla, joissa opiskelijat ja opettajat voivat kehittää tutkimustaitoja ja -kykyjä erilaisten täydentävien toimien (työpajat, leikki, seminaarit jne.) Kautta.
  • Tutkimus itsessään: eri tutkimus-, kehitys- ja innovaatioprojektien (IDI) toteuttaminen, joissa keskityttiin ICT-välitteiseen koulutukseen. Se sisältää ohjelmistojen kehittämisen ja koulutusresurssien luomisen sekä jatkuvan pohdinnan pedagogisesta työstämme.

Sijainnit

Popayán

Osoite
Popayán, Cauca, Kolumbia

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin